*in your face* eller noe sånn
se så pen
(min bil)

Vedlegg
mr2 

Ace skrev:Har du bilde i "mørket" . Har sett på det som et alternativ å ha 2 spredere under gitteret jeg også men syns ikke det blir helt knall...fant ikke igjen bilde i farta. men har en film der du kan se litt
Jeg har lys oppe tho , men disse er byttet om... har blinklys innerst mens jeg har svake parklys på de små ytterst , nettopp derfor jeg vurderer å få på noen spredere
Kebab gud skrev:FireWalk: nå er da tåkelykter fult lovlig å bruke sammens med park lykter da .. så det er sikkert det som er grunden til at snuten ikke har stoppet degTåkelys og park lys er tilatt på dagtid ja. Om kveldstid er det påbudt med kjørelys, og Tåkelys sammen med Kjørelys er forbudt i mørket. Med mindre det er kraftig tåke såklart.. Bare tåkelys uten kjørelys er også forbudt etter mørkets frembrudd. I mørket SKAL det benyttes kjørelys. Var det jeg mente
saftisme: hva er det foresten? ser ikke ut som en mr2 .. ser mer ut som en 300ZX (tørr humor for den som ikke skjønner)
for meg er og forblir det kitet stygt .. husk at tilogmed moskva marit er fin fra en vinkel ...