TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Penere baklys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #76775  av QicSilver

Jeg satt her og kikka på tråder for en time siden, så da noen baklykter til celica T20 som var mye penere enn de orginale.. Tror dere fa** ikke at det tråden er sporløst "forsvunnet" og jeg har glemt hva dem lyktene kalles? :evil:

Noen som vet noe om alternativer til baklys, post dem her er dere snille, gjerne med en link til der man får tak i dem ;) tnx

#76779  av kaimagne

Kanskje det var denne du var på utkikk etter? http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... =baklykter

#76808  av QicSilver

Ja, det var sånne jdm lykter jeg mente :lol: noen som har en lenke til ett europeisk nettsted som selger sånne? Finner det ikke jeg..
*dritt lei internett jungelen* :x

#76837  av QicSilver

Perfekt! takk, jeg syntes prisen var så god at det skal bestilles asap :D

#76862  av lexusmann

De derre fensportfolka hadde en masse godis til lex'n også....spesielt likte jeg trd-grillen, den var flott!!! Kunne også tenke meg det oljelokket fra trd.....dååån....Må sjekke videre.....

#76969  av ErikG

finnes sånne lykter til st185??

#77050  av CelicaGT

Er det noke å spare på å bestille dei lyktene fra Fensport da?? BEstillte mine på toyota og betalte ca 700 pr lykt

hos fensport er det £62.58 pr lykt......

Kan vere at eg hugsa feil.... :oops:

#79226  av Levia

Disse får du bestillt hos toyotaforhandleren til 1400,- for begge.

I allefall på hell bil. De kan visst ta inn alt av toyota deler så lenge du har et delenummer.

Sitat fra 6gc.net:
the part number for the left JDM tail-light is 81561-2B240 and the part number for the right is 81551-2B300.
Christian...