TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• drar mer bak?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#80061  av Tor

Samme som meg :) Jeg kjører stort sett pent med bilen. Har ikke testet den på bane enda, tenkte jeg skulle ned til ACR til sommeren og ta meg noen runder. Men jeg er bekymra for at noe skal ryke :(

#80074  av kennethx

Tor skrev:Samme som meg :) Jeg kjører stort sett pent med bilen. Har ikke testet den på bane enda, tenkte jeg skulle ned til ACR til sommeren og ta meg noen runder. Men jeg er bekymra for at noe skal ryke :(
Feil instilling :twisted: :twisted: :twisted: Ryker noe, så fixer man det :lol:

#80091  av GT_rider

Greit nok å si at man bare fikser det som ryker. Men det som ryker kan fort koste mange penger..

#80114  av sleeper

GT_rider skrev:Greit nok å si at man bare fikser det som ryker. Men det som ryker kan fort koste mange penger..
litt dritt med når toyota deler er så "billige"!!
men da har du jo en god grunn til og oppgradere litt da... :D

#80121  av Tor

hehe, joa, fikser det meste sjøl da. Men er delene som er dyre, og eventuel frakter med bilen fra Mo i rana til tromsø.

#80123  av gt4cs

Tor skrev:hehe, joa, fikser det meste sjøl da. Men er delene som er dyre, og eventuel frakter med bilen fra Mo i rana til tromsø.
har ikke hatt carlosen så lenge, men intrykket foreløpig er at toyota delene er billigere enn Honda.. hadde en Crx før..

#80130  av sleeper

gt4cs skrev:
Tor skrev:hehe, joa, fikser det meste sjøl da. Men er delene som er dyre, og eventuel frakter med bilen fra Mo i rana til tromsø.
har ikke hatt carlosen så lenge, men intrykket foreløpig er at toyota delene er billigere enn Honda.. hadde en Crx før..

Det er helt det motsatte av hva jeg har intrykk av! har fått bakoversveis MANGE ganger jeg har hvert der!

#80143  av Tor

Kommer sikkert helt ann på hva som kjøres i stykker.

#80157  av gt4cs

Tor skrev:Kommer sikkert helt ann på hva som kjøres i stykker.
ja.. men sammenligna ytre drivledd vs ytre drivledd... og noe casterstag samt hjullager...

#80162  av GT_rider

Fikk beskjed fra fokl som har peiling om at det ikke var noe særlig forskjell på deler til Celica og deler til andre biler.
Så feil kan man ta. Har fått ett realt sjokk ett par ganger. 7-800,- for handbrekksko org fra Toyota, fantest visst ikke uorg. Den syns jeg var litt drøy.
Rett under 2000 for to dempere, ikke senking.

Hadde Ford før, da var delene ett par hak billigere. De har da satt ned prisene sine, for å få folk til å kjøpe orginalt. Syns Toyota kunne gjort det samme.

#80175  av sleeper

toyota er billige på byttedeler som du kan få kjøpt på andre steder en toyota!
men på deler du ikke får kjøpt andre steder en toyota er DRITT DYRE!