Hei!
Poster en post hvor vi kan fortelle om planene som skal være gjort unna til bare veier og varmt vær kommer
Jeg har bestilt følgende :
-et sett med 4 kyb\agx justerbare dempere
-TeinS senkesett
-nye foringer samt lager til toppen av fjærbeinet
-reppsett til caliperne bak
-Hvite instrument sett
Bestiller alt i god tid i forveien sånn at jeg er sikker på at alt stemmer og det ikke blir noe stress når veiene er bare å 17" skal på
Jeg jobber fortvilt med saken på å finne grenrør til en vettig pris,dette er noe jeg håper og få klart.
lakke caliperne,toppdeksel polere innsugsmanifoild og bytte av diverse slanger skal jeg også få pusket med til å gjøre før sommertreffet.
Viss folk har bilder så legg inn
jeg personlig synes det er kjempe morro og lese om andres (realistiske) planer og se på bilder. Skal begynne å ta bilder så fort delene kommer og seff når jeg begynner å montere.
Poster en post hvor vi kan fortelle om planene som skal være gjort unna til bare veier og varmt vær kommer

Jeg har bestilt følgende :
-et sett med 4 kyb\agx justerbare dempere
-TeinS senkesett
-nye foringer samt lager til toppen av fjærbeinet
-reppsett til caliperne bak
-Hvite instrument sett
Bestiller alt i god tid i forveien sånn at jeg er sikker på at alt stemmer og det ikke blir noe stress når veiene er bare å 17" skal på

Jeg jobber fortvilt med saken på å finne grenrør til en vettig pris,dette er noe jeg håper og få klart.
lakke caliperne,toppdeksel polere innsugsmanifoild og bytte av diverse slanger skal jeg også få pusket med til å gjøre før sommertreffet.
Viss folk har bilder så legg inn

Toyota MR2 GTi Targa 91mod(Chip,effektanlegg,K&N,)
(x)Audi 90 2.3 20v Quattro 90mod
(x)Golf 1.8 sport 90mod
(x)Audi Coupe 2.3 10v 89mod
(x)Audi 90 2.3 20v Quattro 90mod
(x)Golf 1.8 sport 90mod
(x)Audi Coupe 2.3 10v 89mod