TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• KjøpsrÃ¥d Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#64243  av @lpher

SupraAspirant skrev:Vask den da, så jeg får se hvordan den ser ut :lol:

Nei, jeg handler ikke før til våren tenker jeg. TT dette btw?
Shyggen tenker nok på mkIII'n sin...den som er avbildet i Avataren hans...så da er det nok ikke twinturbo nei... :)

@lpher

#64265  av SupraAspirant

Hm.. Ikke vant med at folk har flere Supraer.. Neida, jeg så i galleriet på linken.

#64288  av Shyggen

Hehe, du kan få eksemplarer ned til 20k i Tyskland om du skal importere til Norge :) ville nokk gått for noe slikt.. Skal ha 35-40k for min bil, å pluss import avgiftene til Norge blir det vell litt i meste laget for en slik MK3 :)

#80224  av SupraAspirant

Snart så våren nærmer seg, og dette er mer aktuelt for meg nå.

Men hvordan oppfører en MKIII seg på vinterføre f.eks? Går det å kjøre hele året med en? Sperre på den?

#80408  av @lpher

SupraAspirant skrev:Snart så våren nærmer seg, og dette er mer aktuelt for meg nå.
Du må holde oss oppdatert da? :)

@lpher

#80436  av SupraAspirant

Klart det. Er ingen konkrete planer om noen spes bil enda, men etter at brodern kjøpte sin GT4 CS så må jo jeg ha noe som går bedre og, hehe.
 #80535  av cancan

SupraAspirant skrev:
Er det inntil 15% man kan trimme lovlig med tanke på understell å bremser? 235hk x 1.15 = 270hk. Så da passer forslaget ditt ypperlig!
Det stemmer vel det at du får godkjent 15% effektøkning på de fleste biler uten å måtte oppgradere noe.. Men husk på en ting: Er bilen importert etter 1.1. 1996 så små det betales avgift for effektøkningen.. Noe som er sure kroner pga at prisen pr KW etter 150 KW er dyr.. Men er det noe poeng i å godkjenne en "lett" trimming av en supra turbo da? Om den chippes og får litt mere trykk så er det liten sjanse for at dette noen gang skulle bli oppdaget..

Mvh Ole Kristian

#80673  av SupraAspirant

Hysj :) Ikke si det høyere da, hehe. Var nok noe slik som var planen. Tror ikke Biltrangsynet ser forskjell på 230 og 270 hk i en Supra.