TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det er med vondt i hjertet jeg mÃ¥ meddele...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #80405  av CrazyKnight

... at jeg har solgt MR2'en min. Lenge siden jeg har postet noe her inne, så for de som ikke kjenner meg/husker meg, så har jeg en MR2 MKIII. Kan sees på http://www.haddeland.net/mr2
Bruksmønsteret mitt har endret seg rimelig mye den siste tiden, og jeg må ha noe større. Men det var med en sinnsyk klump i halsen jeg lot en kar fra Tønsberg(?) overta den. Jeg vil UTVILSOMT savne den MYE når sola atter får blåveisen til å vise sitt blide åsyn i veikanten.
Men jeg lover å komme tilbake i Toyotaklubben når Volta'n kommer i produksjon! He he... :wink:

Men ramler jeg over en Toyota-treff i området innen det, tar jeg sikkert turen innom. En gang TS-OGN'er, alltid TS-OGN'er!

Så takk for denne gang, kjære MR'n min. Måtte asfalten holde deg på rett kjøl, og kanskje din nye eier tar deg med på treff med dine likesinnede...

CrazyKnight

#80413  av kaimagne

Kondolerer. Men som du kanskje har merket, så er jo kjøperen registrert her inne (Oas), og en av de mer aktive, så den gikk i hvertfall til en ekte Toyota-entusiast!

Prøvde forresten å følge etter deg her om dagen, snudde og kjørte bak deg fra Shell på Melløs, ned Fjordveien og til rundkjøringa ned mot Jeløya. Prøvde å få litt respons ved å blinke med lysa, men du var forferdelig overlegen... :)

Vi får håpe du kommer innom igjen, slik at du i hvertfall kan sjekke når det blir treff i Østfold til våren!

Kai Magne

#80418  av CrazyKnight

Ahhh... Var det deg... SÃ¥ deg nok, men hadde det *meget* travelt, og dessuten la jeg ikke merke til at du blinka med lysa. Ja ja, skitt au. FÃ¥r ta det igjen neste gang!

CK