CELICA2001 skrev:Ble det litt bedre nå?? en liten prisjustering300000 da skriver du heller 299999..hehe men din bil så du får bestemme prisen
CELICA2001 skrev:Hallo! Dyrt javel, men får du justerbart senkesett til 5000 så er du god.Det er 80.000kr fra prisen jeg skrev, opp til den orginale prisen din. Så hvorfor bare justerbart? Kan kjøpe luftfjæring + skikkelig brembo big brake kit med kalipere og hele pakka og fortsatt ha igjen penger. Og da vil man ha noe NYTT noe, ikke noen brukte greier.Kostet ca 11000, pluss AEM skiver til 12000 Felger og dekk til ca 25000 (Felgene er spesialbestilt fra Lenso, foreløbig eneste i Norge) + at det er slingringsmonn på prisen (glemte å skrive det!!!!!!!)
Altså kan prutes
sw20 skrev:Hvis du kjenner en lakkerer så koster det deg ikke mer.celicat23 skrev:hvorfor tror folk at lakking av heil bil koster 10 ooo
Lakkering MAX 10.000kr
94CelicaGT skrev:Kjøpte en 98 golf mkiv for 129.000kr. Brukte 80.000kr på den i styling. Skulle solgt den for ca 220-230.000kr.celicat23 skrev:Hahahahaha. Fantasi pris. Skal ha betalt for bilen + stylingen + jobben med montering + tjene fett på salget.hehe..ja må si meg MEGET enig
En T23 får du for 200.000kr.
Stylingen (maken) koster deg max 10.000kr
Du får 19" felger med dekk for 14.000kr
Lakkering MAX 10.000kr
Ã…pent luftfilter 2000kr
Senkesett 2000kr
Eksos 5000kr
Solfilm 5000kr
Da har du brukt 248.000kr (hvis jeg ikke har regna feil...)
210/220hk turbo kit - 40.000kr
karbon panser 6-7000kr
osv osv osv...
Latterlig pris.Da skal jeg ha 230.000,- for min celica..siden jeg har påkosta den i diverse...yeeeah right
260-70 kanskje er den verd..maks..hjelper lite hvor bra arbeid det er gjort..
CavemaN skrev:Det er vel lakkering av styling vi prater pris på?Bare lakkering av stlingen, da snakker vi MAX 10.000kr *med* kvittering.
Den fargen der er vel original celica farge, ikke veldig vanlig i norge, men veldig vanlig i USA.
CELICA2001 skrev:Ikke ennå, men jeg satte den inn på søndag så jeg regnet ikke med noe respons første uka. Foresten hvor kommer bilen som bror din har bestilt fra? Er det samme utstyr på den orginalt?Gjennom Toyota(Jæger) hvor jeg jobber,er en helt standard Celica da 2001mod
celicat23 skrev:hmmmmm....... ikkje for å hakke ... men heil lakering av bil ligger vel enda høyere i pris.....CavemaN skrev:Det er vel lakkering av styling vi prater pris på?Bare lakkering av stlingen, da snakker vi MAX 10.000kr *med* kvittering.
Den fargen der er vel original celica farge, ikke veldig vanlig i norge, men veldig vanlig i USA.
Men jeg bryr meg litt for mye om bilene mine, så alle jeg har stylet har jeg hel lakkert for å unngå fargeforskjellCarina E'n jeg hadde i 3år, ble hel lakkert 3 ganger f.eks.
celicat23 skrev:celicat23:det var fælt og sinna du virka da!?!?CavemaN skrev:Det er vel lakkering av styling vi prater pris på?Bare lakkering av stlingen, da snakker vi MAX 10.000kr *med* kvittering.
Men jeg bryr meg litt for mye om bilene mine, så alle jeg har stylet har jeg hel lakkert for å unngå fargeforskjellCarina E'n jeg hadde i 3år, ble hel lakkert 3 ganger f.eks.