TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter
 #80565  av ST205RR

Da kommer litt info om treffet 10-12 juni 2005…

Som di fleste har fått med seg blir treffet arrangsjert i sammarbeid med http://www.sommertreff.no
Di har lånt Artic Circel Raceway som blir midtpungted for treffet
Jeg har vert i kontakt med dem
og avtalen vi har fått med dem er som følger:

*for 350 kr kan du komme å kjøre så mye du vil fredag,lørdag og søndag (banekjøring)

*for 100 kr kan du ta med bilen inn på ommrådet og parkere der

*vi vil få ett avsperrret ommråde kun til TS-ogn
-----------------------------------------------------------------------------------
MEN DETTE KREVER AT VI MELDER OSS PÅ OG BETALER FØR 1.APRIL
-----------------------------------------------------------------------------------
Dette gjør dere selv her:
http://www.sommertreff.no/v2/index.php? ... &Itemid=33

(bare husk å klikk på banekjøring TS-ogn/utstilling TS-ogn etter ønske)

Vil sterkt annbefale at så mange så mulig, melder seg på banekjøring!!!
der det også vil bli satt av tid til litt roligere kjøring for di som vil det…..

Ellers vil vi følge ”opplegget/programmet” til sommertreff som vil bli mer detaljert på siden demmes etter hvert

Vil sammtidig sende en stor takk til Morten Bangås
og resten av Sommertreff Crew'et

ST205RR
Sist redigert av ST205RR den 06 jan 2005 16:17, redigert 3 ganger totalt.

#80566  av tojo

OVERNATTING :

Meyergården Hotell
Fr. Nansensgt 28
8622 MO I RANA
Telefon: 75 13 40 00
Telefax: 75 13 40 01
E-mail: meyergarden@meyergarden.no

Meyergården hotell er det gamle hovedsete for et av de mektigste nord-norske handelshus, som utviklet seg til å bli et av nord- norges fineste og mest ærverdige hoteller.
Hotellet har 150 rom, et velrennomert kjøkken, stor konferanseavdeling, og en fin blanding mellom gammelt og nytt.
Meyergården ligger sentralt plassert i Mo sentrum med kort vei fra/til jernbane, buss og flybuss.
Hurtigruten anløper Nesna som ligger 70 km fra Mo i Rana.

For mer info om hotellet: http://www.meyergarden.no

Spes. Priser: kr 650,- pr. person i enkelt rom pr.dag.
kr 410,- pr. person dobbelt rom pr.dag.

Hver enkelt ringer inn sin bestilling og refererer til "TSogn/Sommertreffet"
Etter 1 Mai avsluttes/kanseleres de evnt. resterende rom, å da blir det andre priser.
Sist redigert av tojo den 04 apr 2005 14:44, redigert 5 ganger totalt.

#80567  av memo

Okei folkens, this is it!

Nå har dere sjangsen til å møte resten av ts-ogn medlemmene, ha det jævli moro og sosialt,
samtidig som dere kan kjøre på en av europas beste asfalt baner..

Rudskogen? pff....

Denne banen har fartsstrekker på 493m, og hele banen strekker seg over 3753m med fartsglede..
Dette burde absolutt være ett av dine "TO DO" neste sommer, da du ikke får denne muligheten så ofte.

Vi har jobbet tett sammen med Sommertreff Crew'et, dvs. at vi får rabatt, + at vi får egen parkplass for alle fra ts-ogn som kommer.

I tillegg har vi snakket oss til en avtale med Meyergården Hotell, slik at vi får rimelige priser på overnatting, sentralt i byen.

Toyota vil trolig holde åpent noen timer denne helgen, om det er noen som plutselig skulle trenge slitedeler (og tro meg, det trenger dere).

De andre har mer info om alt dette :)

Jeg håper virkelig at dere setter dette møtet høyt oppe på prioriteringslista i sommer, for dette kommer til å bli HELT SKINNFETT!

Bare får å få foten til å rykke litt, så legger jeg ut litt bilder av tidligere biler som var der ifjor.

Dette er en "once in a lifetime" folkens...vel nesten ihvertfall, vi håper da å gjenta det til neste år, men man kan aldri være sikker ;)

HIV DERE MED!
Vedlegg
sommertreff2005.jpg
sommertreff2005.jpg (68.07 kiB) Vist 1591 ganger

#80579  av CelicaTurbo

Dette ser ut som et meget bra tilbud.. og prisene for kjøring på bane er virkelig suverent :D Jeg håper mange tar seg tid til å dra til dette treffet, også søringer :)

#80663  av Tor

Meget bra jobba gutter, jeg skal iallfall melde meg på :) Blir fet med egen TS-OGN plass :) Jeg kjente det kribla når jeg leste denne annonsen.. Men åssen er det med bremse klosser da? Har Toyota disse på lager?

*Påmeldt*

#80679  av ST205RR

Blir vanskelig for dem å ha br.klosser til så mange modeller på lager, så tipset er å ta med klosser selv :D
men det blir forhåpentlig vis en mulighet for å få byttet di på toyota....
blir avklart litt nermere treffet om di holder åpent :D

#80680  av GT4 CS

Ekstra bremseklosser,motorolje,og 4 ekstra dekk er vel gode ting og ha med seg i bagasjen :D
Vet hvor min ferie i år planlegges. Hva er ca kjøretid ifra oslo til acr da?

#80686  av kennethx

Blir en lang kjøretur, men helt klart verdt det! Sa noen kolonne? :D

#80689  av GT4 CS

Kolonne er et must :)
Ingen kjøretur blir direkte lang i carlosen, er nokk av veikroer og statoil stasjoner for kaffe pauser og mere bensin :D
Med godt selskap kommer man langt

#80691  av Kjelliken

:D jepp tenkte og legge ferien min til denne perioden jeg også så jeg skal legge inn søknad om ferie i den tiden der... tenkte meg nordover på ferie uansett så dette passer midt i blinken. 8)

#80700  av Nemigirl

Wow, dette blir jo kjempebra=)
Har allerede venninner som sier at vi SKAL. Så da er vel det bestemt ;oP
Håper for all del at jeg ikke ender opp med eksamen den fredagen da, men vi får se *krysse fingrene*

Tojo: var de prisene på hotellet våre priser med rabatt, eller er det de ordinære prisene?

#80701  av memo

de er inklusiv rabatt

#80704  av Nemigirl

Ok.
Hvor langt unna banen er dette hotellet?
Må man melde seg på noen plass om man verken har lyst til å kjøre på bane eller å delta på utstilling, men bare se og delta på selve treffet liksom, muligens ha en teltplass? Dumt spørsmål kanskje, men så er jeg jo litt blond da ;oP

#80705  av Neemi

Da har man stoppested på ferien som går nordover :)

Jobber aktivt for å få flere bilentusiaster fra Romerike med, så får håpe vi blir en del.

Meeeen....skal man kjøre selv eller bli med andre?
Lyst å ha med bilen og da....

#80709  av memo

Nemigirl skrev:Ok.
Hvor langt unna banen er dette hotellet?
Må man melde seg på noen plass om man verken har lyst til å kjøre på bane eller å delta på utstilling, men bare se og delta på selve treffet liksom, muligens ha en teltplass? Dumt spørsmål kanskje, men så er jeg jo litt blond da ;oP
banen er ca 15-20 minutters kjøring (om man holder fartsgrensen) fra sentrum, og hotellet ligger i sentrum, så...

jeg mener å huske at de hadde en "inngangsbillett" ifjor som kostet 100kr ca. for tilskuere.

det er ikke mulighet til å sove/ha telt inne på parkeringsplassen eller banen, men utenfor portene er det fritt for alle..

dette er fordi bilene blir "låst inne".. det var litt kaos om natten der ifjor, så de øker sikkerheten i år.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23