Mange har byttet ratt i mk1, bl.a. meg. Har et Momo-ratt. Om det er TÜV-godkjent aner jeg ikke, har aldri tenkt på det. Er det noen krav i så måte?
MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no
Et E-merke er noe som ligner på et Euro-symbol, bare uten de to strekene i midten tror jeg.. Du kan se det bak på 80% av elektriske apparater du har i hjemmet iallfall, det er OVERALT
Uansett, det brukes av Norge og mange andre land som Europa-godkjenning. Tyskland bruker sin egen godkjenningsnemd TUV. Så hvis man får et E-godkjent ratt eller TUV-godkjent, så er det egentlig i boks