TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Veilside styling til Celica 94'

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#79769  av Qee

bilder av bilen
Vedlegg
foran
foran
Langtur 046 (Large).jpg (46.42 kiB) Vist 421 ganger
hjul
hjul
Langtur 049 (Large).jpg (75.97 kiB) Vist 258 ganger
side
side
Langtur 047 (Large).jpg (24.69 kiB) Vist 420 ganger
bak
bak
Langtur 043 (Large).jpg (83.94 kiB) Vist 255 ganger

#80269  av celicapower

d e jo min bil d der og eg kan ver enige om at d er dårlig satt på.Eg kjøpte bilen sån som den ser ut på bildene men d er ikke noe gale med stylinget d er noe gale med di folka som har satt d på eg skal nå riva av heile stylingå å sette d på nytt igjenn og d e er ekte veilside kit og eg tror ikke eg ska noe problem å sette d på skikkelig. d e bare di som har hatt hastverk med å sette det på tidligere. skal legge in bilder av den når eg e ferdig

#80403  av Qee

celicapower skrev:d e jo min bil d der og eg kan ver enige om at d er dårlig satt på.Eg kjøpte bilen sån som den ser ut på bildene men d er ikke noe gale med stylinget d er noe gale med di folka som har satt d på eg skal nå riva av heile stylingå å sette d på nytt igjenn og d e er ekte veilside kit og eg tror ikke eg ska noe problem å sette d på skikkelig. d e bare di som har hatt hastverk med å sette det på tidligere. skal legge in bilder av den når eg e ferdig
Hadde det vært ekte veilside så hadde det vell passet rett på uten noen spesiell tilpassning? ikke vet jeg hvor presise veilside er, men de bør vel være rimelig greie på det da?

Du som kjøpte den da den var tilsalgs for en stund tilbake..

Joda, skal være ærlig og si jeg jeg hørt en god del om hvem som har montert det på. Har hørt de gjorde en del galt. Var det ikke topstyling eller tar jeg feil, ikke vet jeg om jeg skal tro på alt som sies da det ofte blir x5 når det har gått via et par stykker :D

Men hvordan fikser du den tuppen (bildet ovenfor) som er knekt.

#80743  av celicapower

ja d er topstyling som har gjort og det meste du hører fra topstyling er sant d er en drit butikk greie priser på styling og sånt men d meste er dyrt og di kan verken montere eller lakkere styling

d er et par plasser så lakken har sprukket under klarlakken på bilen så du må ikke la di få lov t å røre bilen din

han der marcus med kamelon mr2`en på sida han kan bekrefte d eg sier han handler heller aldrig på topstyling bare selger ting t di.

og den skaden i fronten fikser eg enkelt og greit med glassfiber sparkel pusser og slipper d ned det er nok det minste problemet. det som blir det vanskeligaste er nok å sette d på plass igjenn for di har våre borti og skjert og herja og ikke spør meg koffer for eg vet ikke kjøl for det ble bare styggere etter på

#81971  av Dviper

Hva heter de felgene som den svarte Toyota Celica 1,8 l har?? De var fete.. Skal kjøpe meg helt nye felger og dekk te min bil te sommern.. Og de var et veldig bra alternativ.. :D

#82505  av CelicaDeath

ikke bra :(