TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet noe om denne?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#80967  av GT4 CS

Vært en diskusjon på denne før her inne, se om jeg finner den igjen

#81032  av Tor

Ja, det er ikke en CS, men en GT4 med CS styling. Han som eier den bor 10 min fra meg, han er iallefall ikke noen råner :)

#81284  av lexusmann

Den var jo fin da, sikkert grei pris og....men er det bare jeg som synes 180" km er mye? Vet det er en 185,da...

#81323  av Remi

ja stemme det den bilen va æ og prøve kjørt i sommer/høst skal finne tråden. husker faktisk va den heta :D :D

EDIT: her e linken : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ight=troms

#81375  av Tor

Skulle gjerne hatt mere info om den bilen, men tror ikke det er en CS ?

#81388  av GT4 CS

Var vist ingen cs sist den ble diskutert. Men synes bilen virker drit fet jeg. Fin og se på. Kunne tenkt meg se flere bilder av den , inv og motor rommet osv. Det viktigste er hvordan bilen oppfører seg under prøvekjøring. Her er det bare og stole på magefølelsen og merke seg eventuelle feil. Sikkler på felga hannes jeg :D

Da fant man flere bilder fra den gml salgsannonse. Synes bilen virker meget pen og se på jeg, er iallefall ingen cs tor. Synes 110 laken er billig om bilen er så bra som den virker, men ville vel ha fjernet det røde han har laget til inne i bilen :wink:

#81461  av Tor

Oh, nye bilder ser jeg... Ganske fete sommerfelger ja. Han har noe rødt inni som ser litt merkelig ut ja, skulle vært litt klarere bilder :)

#81567  av Gjertsen

lexusmann skrev:Den var jo fin da, sikkert grei pris og....men er det bare jeg som synes 180" km er mye? Vet det er en 185,da...
Hva kan man forlange av en bil som er såpass "gammal" da? de fleste har gått i tyskland og har pasert 150 glatt for non år siden.

Uten og nevne navn så vet jeg om GT4 som det står under 100.000 også er det St185. noe som er LIIIIITE trolig.
dette er turbo biler som er bygd for å gå langt og bli "heira" med. de som kommer og sier at dem ikke har kjørt gris med bil før kan jaggu gå og legge seg.

Vet om flere biler av andre merker som har gått nesten 200.000 og er 95 mod ++
Vi nordmenn er ALT for skeptiske til en bil som har runda 100,200,300 osv. totalt idiotiskt. har bilens eier vært nøye med servicer så kan toyotaer pasere 900.000. med forbehold om å skifte slite deler seff..

#81731  av Remi

han har trekt om deler av midkonsolen.. det er det røde dere ser. han sku selge den for 130.000 nor æ va og så på den

#81746  av Tor

Remi, er det rød plusj eller pels har har brukt? :lol: :lol:

#81771  av lexusmann

Gjiertsen: så min 5 år gamle lex(blir 6 til sommeren) og har passert 92" er ikke så verst, altså??
Mener også at bare man er nøye med service osv., betyr det det ikke sååå mye, men alikevel...
Sist redigert av lexusmann den 11 jan 2005 18:29, redigert 1 gang totalt.

#81772  av Remi

hehe er sån rødt stoff som nor du stryk over det så ser det lysere ut
huske ikke ka det hete "swayed" eller noe kalle dem det på pimp my ride

Vis æ ikke huske feil

#81794  av Gjertsen

lexusmann skrev:Gjiertsen: så min 5 år gamle lex(blir 6 til sommeren) og har passert 92" er ikke så verst, altså??
Mener også at bare man er nøye med service osv., betyr det det ikke sååå mye, men alikevel...
Altså er bedre at en bil er lang kjørt enn kort kjørt om du skjønner hva jeg mener ?!
Er større slitasje på en bil som kun blir kjørt fram og tilbake til butikken, jobb og venner.
mens våre tyske venner har litt lenger distanser. og pendling på autobahn er bedre for bilen..

Nei syns ikke din bil har gått langt i den forstand.
92/6Ã¥r = 15.33
Altså gjennomsnitt 15.33 TUSEN km i året. er da ikke ille det!
min 198/13=15,32tusen km.
vet da om mange jeg som kjører 20.000 i året.
nordmenn er altfor kritiske til biler som nærmer seg 100,200,300,400
Sier ikke at en bil som har gått 200.000 er like god som en som har gått 10.000.

#81825  av funkes

Den intercoleren der virket upraktisk :)