FireFox skrev: Damnit! venta meg et sånt svar om kenwood og kjøkkenmaskinerLOL
Men kenwood er faktisk veldig bra på spillere

FireFox skrev: Hmm.. der må jeg si meg ganske uenig gitt.. focal er faktisk noe av det beste du får, dem har veldig pen og god lyd + at elementa tåler mye..Jeg sa ikke at det var dårli...bare at det nå finnes bedre alternativer i tilsvarende prisklasser

FireFox skrev: Dem har laaang erfaring med elementer og sammen med Audison som er "partnern" dems (som du sikkert visste) så har dem kommet kjempe langt i utviklinga.Joda...men de er ikke alene er på den gode hi-fi jord you know

FireFox skrev: lurer da litt på hva du syntes er meget bra elementer (innen bilstereo)??Av de merker som er representert i norge pr idag...innefor "normale" prisklasser så er det nok, slik jeg ser det, RF og Focal som har noe av det beste du kan legge pengene dine i...pr.idag...

RF fks...på frontsett har ikke vært med å konkurert (skikkelig) i denne klassen før akkurat i de siste 3-4 årene

FireFox skrev: Samme med JBL, dem er oxo meget bra på bass elementeneTrue...men for å være helt ærlig..så henger de nok litt etter Focal og RF...i frontsett-sammenheng ihvertfall

@lpher