TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Testpilot 2005"

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #81082  av @lpher

En av våre største leverandører kommer til å lage ett stunt rundt utlån av inntil 30 komplette JBL og Infinity anlegg på landsbasis! :D

Info/presseskriv er ikke utsendt enda....så consider this en early warning :D

De som kan tenke seg å være med på noe slikt..bør følge med på denne siden..som vil opdateres etterhvert som det hele blir offisielt: :)

http://www.testpilot.no

Mer info kommer etterhvert som jeg får vite mer :D

PS! Det vil komme utfyllende info om Testpilot 2005 i Februar utgaven av Autofil (bladet)

@lpher

#81086  av Mr2Nyter'n;p

Ohh... Me like... Følge med her ja.. Regner med at bilen min ikke er heeelt i målgruppen deres men :) Hvorfor testpilot da? SLipper dem nye produkter dem vil ha folks mening om?

#81094  av maxgets

hmm.. er dette oppe hos dere eller er det hele landet liksom?
når vil det avgjøres hvem som får anlegg og når starter bygging? hvem bygger?:D

Og sist men ikke minst, er en st205 noe interesant?:D
jeg kan godt hel lakere og litt sånt:P

#81103  av @lpher

Mr2Nyter'n;p skrev:Ohh... Me like... Følge med her ja.. Regner med at bilen min ikke er heeelt i målgruppen deres men :)
Nei, Tvert imot spørr du meg :D Så vidt jeg har klart å tyde så er denne "greia" mynta på ungdommen (les: de som er yngre enn meg :D) og dermed er det ingen ulempe at biler som er blir brukt til dette er oppnåelig for ungdom flest... Så...slik jeg ser det...så har de fleste med mr2/celica/supra over snittet sjangse for å komme med...unasett hvilken årsmodell det er snakk om...nettopp fordi vi alle sammen har oppnåelige tøffe biler...get it? :D
Mr2Nyter'n;p skrev: Hvorfor testpilot da? SLipper dem nye produkter dem vil ha folks mening om?
Det er nok snakk om produkter som allerede er på markedet...eller som kommer innen dette starter :) Navnet...Testpilot...er nok rett og slett fordi at det høres catchy ut spørr du meg...slik at folk skal kjenne det igjen...instantly :D

@lpher

#81106  av @lpher

maxgets skrev:hmm.. er dette oppe hos dere eller er det hele landet liksom?
Inntil 30 biler fordelt på hele landet ja :) Det er i klartekst 30 forhandlere som får i oppdrag å sette sammen en jury (hver)...bestående av både folk i bransjen i tillegg til nøytrale folk....ingen mulighet for meg til å favorisere TS-OGN med andre ord! LOL :D Denne juryen skal velge ut en bil som da får låene komplett JBL eller Infinity-anlegg sesongen 2005.

Såvidt jeg har forstått så vil det hele avsluttes i høst...ved at eieren av den beste bilen av disse 30...får beholde anlegget :) Men...jeg vil tro de lager en "human" løsning til de andre 29 som ikke vinner også :)

MEN...siden dette ikke er annonsert offentlig enda...så er det ikke alle 30 forhandlerne er informert enda vil jeg tro...så det er bare å være litt tålmodig..for så å angripe ens nærmeste JBL/Infinity forhandler når det nærmer seg :D
maxgets skrev: når vil det avgjøres hvem som får anlegg og når starter bygging?
Vites ikke i skrivende stund...MEN...i og med at det annonserer offisielt i Aufil i Februar...så antar jeg nok vi snakker om April/Mai :)
maxgets skrev: hvem bygger?:D
Her er jeg litt usikker faktisk....skal sjekke :)
maxgets skrev: Og sist men ikke minst, er en st205 noe interesant?:D
Definitivt! :D
maxgets skrev: jeg kan godt hel lakere og litt sånt:P
Man tar den så langt man vil :D

@lpher

#81112  av Mr2Nyter'n;p

@lpher skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Ohh... Me like... Følge med her ja.. Regner med at bilen min ikke er heeelt i målgruppen deres men :)
Nei, Tvert imot spørr du meg :D Så vidt jeg har klart å tyde så er denne "greia" mynta på ungdommen (les: de som er yngre enn meg :D) og dermed er det ingen ulempe at biler som er blir brukt til dette er oppnåelig for ungdom flest... Så...slik jeg ser det...så har de fleste med mr2/celica/supra over snittet sjangse for å komme med...unasett hvilken årsmodell det er snakk om...nettopp fordi vi alle sammen har oppnåelige tøffe biler...get it? :D
Mr2Nyter'n;p skrev: Hvorfor testpilot da? SLipper dem nye produkter dem vil ha folks mening om?
Det er nok snakk om produkter som allerede er på markedet...eller som kommer innen dette starter :) Navnet...Testpilot...er nok rett og slett fordi at det høres catchy ut spørr du meg...slik at folk skal kjenne det igjen...instantly :D

@lpher
Ugh... Med nærmere ettertanke vil jeg ha anlegg som faktisk tilhører meg i bilen... Siden bilen er 100% min skal anlegget være det også :D Får se ut på vårparten så blir det gromme felger og litt mer seriøst anlegg... :wink:

#81121  av maxgets

@lpher skrev:
maxgets skrev:hmm.. er dette oppe hos dere eller er det hele landet liksom?
Inntil 30 biler fordelt på hele landet ja :) Det er i klartekst 30 forhandlere som får i oppdrag å sette sammen en jury (hver)...bestående av både folk i bransjen i tillegg til nøytrale folk....ingen mulighet for meg til å favorisere TS-OGN med andre ord! LOL :D Denne juryen skal velge ut en bil som da får låene komplett JBL eller Infinity-anlegg sesongen 2005.

Såvidt jeg har forstått så vil det hele avsluttes i høst...ved at eieren av den beste bilen av disse 30...får beholde anlegget :) Men...jeg vil tro de lager en "human" løsning til de andre 29 som ikke vinner også :)

MEN...siden dette ikke er annonsert offentlig enda...så er det ikke alle 30 forhandlerne er informert enda vil jeg tro...så det er bare å være litt tålmodig..for så å angripe ens nærmeste JBL/Infinity forhandler når det nærmer seg :D
maxgets skrev: når vil det avgjøres hvem som får anlegg og når starter bygging?
Vites ikke i skrivende stund...MEN...i og med at det annonserer offisielt i Aufil i Februar...så antar jeg nok vi snakker om April/Mai :)
maxgets skrev: hvem bygger?:D
Her er jeg litt usikker faktisk....skal sjekke :)
maxgets skrev: Og sist men ikke minst, er en st205 noe interesant?:D
Definitivt! :D
maxgets skrev: jeg kan godt hel lakere og litt sånt:P
Man tar den så langt man vil :D

@lpher
Oh! gjett hvem som skal melde seg på det her:D
Får skilter i mars en gang(om alt går som det skal) og lappen i april:P
Og hadde vert fint å sluppet å kjøpt anlegg første sommern:)

Står det oversikt over JBL/Infinity forhandlere noe sted?

#81131  av @lpher

maxgets skrev: Oh! gjett hvem som skal melde seg på det her:D
Cool :D Hadde vært en liten fjør i hatten til TS-OGN også det..om man blir plukket ut ihvertfall :)
maxgets skrev: Får skilter i mars en gang(om alt går som det skal) og lappen i april:P
Og hadde vert fint å sluppet å kjøpt anlegg første sommern:)
True...er nok å bruke pengene på uansett :D
maxgets skrev: Står det oversikt over JBL/Infinity forhandlere noe sted?
Her:
http://www.autohifi.no/forhandlere.php? ... e355fbc17f

MEN.....husk at det er KUN 30 av disse forhandlerne som er med på "Testpilot 2005" :) ..og hvilke 30 forhandlere dette gjelder har jeg ingen oversikt over enda...men jeg skal se om jeg kan få fatt på lista..og poste den her :)

@lpher

#81132  av @lpher

Mr2Nyter'n;p skrev: Ugh... Med nærmere ettertanke vil jeg ha anlegg som faktisk tilhører meg i bilen... Siden bilen er 100% min skal anlegget være det også :D Får se ut på vårparten så blir det gromme felger og litt mer seriøst anlegg... :wink:
Sant...man må selv ville være med ja :D

Men...som jeg såvidt nevnte tidligere her...så tror jeg arrangøren har noe i bakhånda til de 29 som IKKE vinner også...når sesongen er over...so fear not :D

Så om du skal ha anlegg likevel...så kan jo dette være inngangsbilletten til å få svære rabatter....annlegget er jo, forhåpentligvis, godt "brukt" når sesongen er over...og jeg antar at prisen for å kjøpe det blir deretter! LOL :D

@lpher

#81140  av GT_rider

Imponert over at det ikke var noen forhandlere fra Bergen på lista...

#81149  av Mr2Nyter'n;p

@lpher skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev: Ugh... Med nærmere ettertanke vil jeg ha anlegg som faktisk tilhører meg i bilen... Siden bilen er 100% min skal anlegget være det også :D Får se ut på vårparten så blir det gromme felger og litt mer seriøst anlegg... :wink:
Sant...man må selv ville være med ja :D

Men...som jeg såvidt nevnte tidligere her...så tror jeg arrangøren har noe i bakhånda til de 29 som IKKE vinner også...når sesongen er over...so fear not :D

Så om du skal ha anlegg likevel...så kan jo dette være inngangsbilletten til å få svære rabatter....annlegget er jo, forhåpentligvis, godt "brukt" når sesongen er over...og jeg antar at prisen for å kjøpe det blir deretter! LOL :D

@lpher
Hmm... Poeng poeng.. Du er ikke dum du :D Så Tynset sto på lista til og med... Får vel slenge inn en søknad når den tid kommer... Utfordring å bygge anlegg i mr2 da... :D

#81170  av sindrejl

Ja jeg også skal søke.. utfordring med mr2, men kan bli råtøft det om dem får det til.. f.eks en sinnsyk sub fremme og båndpass til kupeen.. porsche løsning! Den har jeg alltid drømt om, men er stygt redd for at den vil koste... btw alf.. har du en fin løsning der tror du? begynner å tro det er eneste som kan gå til mk1..

#81189  av 2000celica

GT_rider skrev:Imponert over at det ikke var noen forhandlere fra Bergen på lista...
Hva med BILRADIOSPESIALISTEN I BERGEN AS :lol:
Gjelder vel de 8)

#81192  av sw20

åååååå skitt så kult det hadde vert å få ver med på moe slik!!!!!!!!!!!!!!
:cry:

#81193  av GT_rider

2000celica skrev:
GT_rider skrev:Imponert over at det ikke var noen forhandlere fra Bergen på lista...
Hva med BILRADIOSPESIALISTEN I BERGEN AS :lol:
Gjelder vel de 8)
Såg dem ikke før nå, da jeg sjekka litt mer nøye :oops: