TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MkIV Supra 2005 kalender anyone?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#79864  av @lpher

TOYPARTS skrev:hvordan er det med betaling? jeg har ikke betalt enda
Stemmer nok det ja...det ble litt kluss rundt oss som skulle ha fler enn en....sender deg PM :)

@lpher

#79878  av Audun

hey... er vel ganske sent ute.. men om du skulle komme over en ekstra kalender.... :P

#79880  av @lpher

Audun skrev:hey... er vel ganske sent ute.. men om du skulle komme over en ekstra kalender.... :P
Ikke umulig...ill let you know...når jeg får dem :)

@lpher

#79885  av Audun

genialt :D

#81224  av ST205RR

noe nytt her @lpher ?

#81237  av @lpher

Har ikke dukka opp mine kalendere ihvertfall....men jeg har fått bekrefta at de ER sendt....dog endel senere enn det som var avtalen..men...what the heck...vi overlever nok :D

@lpher

#81303  av tojo

:D 1År er vel bare 11mnd etter denne kalenderen :roll: haha neida,vi som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
:P Den er nok rett rundt hjørnet. :P

#81458  av Harkoon

Begynner å bli utålmodig no, skal bli fint å få kalenderen i hus!

#81488  av tojo

Bilde
Fikk min kalender idag! Bilde Den var rålækker! :P (nå kan dere angre dere som ikke har kjøpt :D )

#81584  av @lpher

Hmm....har ikke dukka opp noe til meg enda...

@lpher

#81764  av lexusmann

Lurer også på hvor det blir av den... :(
Postmannen er ikke trygg :mrgreen:

#81767  av lexusmann

Litt off-topic, men hvordan tar dere drevne ogs'er en linje fra en post og svarer på den?? Finner ikke ut av det... :oops:

#81785  av erling

lexusmann skrev:Litt off-topic, men hvordan tar dere drevne ogs'er en linje fra en post og svarer på den?? Finner ikke ut av det... :oops:
Vi trykker på Bilde

:wink:

#81870  av Dalan

erling skrev:
lexusmann skrev:Litt off-topic, men hvordan tar dere drevne ogs'er en linje fra en post og svarer på den?? Finner ikke ut av det... :oops:
Vi trykker på Bilde

Eller på Bilde for de litt internasjonale ;)

#81873  av RedCelica

Dalan skrev:
erling skrev:
Vi trykker på Bilde

Eller på Bilde for de litt internasjonale ;)
Her er det ihvertfall Bilde