Vel om noen uker tenker jeg at det blir å montere intercooler i fronten på GT Fouren, å har litt spørsmål angående det, som er greit å fått svar på før man begynner
-IC`en jeg har er 700x150mm , å har inn/ut på midten i trykktankene slik at dem peker "bakover" på en måte,
1 : Hvor får jeg tak i slike rør som blir brukt? Har jo tilgang på universale eksos rør i bøyer osv, men blir litt feil det syns jeg.
Har sett slike "blanke" rør i noen IC kit osv. Men er det noen i NORGE
som forhandler slike i løs vekt?
2: Noen som har/eller kan lage en slags tegning åssen jeg burde sette det opp ?Hvor trykk-slangen fra turboen skal gå ned osv,
Regner med jeg må vri kompressor huset nedover osv. ?
Noen som har nå tips,råd eller svar som vil hjelpe meg på veien så hadde det vært kjempe fint.
mvh Morten

-IC`en jeg har er 700x150mm , å har inn/ut på midten i trykktankene slik at dem peker "bakover" på en måte,
1 : Hvor får jeg tak i slike rør som blir brukt? Har jo tilgang på universale eksos rør i bøyer osv, men blir litt feil det syns jeg.
Har sett slike "blanke" rør i noen IC kit osv. Men er det noen i NORGE
som forhandler slike i løs vekt?
2: Noen som har/eller kan lage en slags tegning åssen jeg burde sette det opp ?Hvor trykk-slangen fra turboen skal gå ned osv,
Regner med jeg må vri kompressor huset nedover osv. ?
Noen som har nå tips,råd eller svar som vil hjelpe meg på veien så hadde det vært kjempe fint.

mvh Morten

-toy mr2 prosjektbil/pengesluk
-pug 605 srtd bil_2
-vw corrado turbo
-pug 605 srtd bil_2
-vw corrado turbo