TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forsikring

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #81989  av AeZ_

Hei jeg skal ha meg en mk2 91 turbo. Noen som vet hva forsikringen er? Den skal settes på faren min(75%) med meg som bruker(19år). Jeg sjekket med if og de skulle faktisk bare ha 8 lapper med full kasko, for de hadde ikke turbo i registeret, og da sa jeg" jeg skal ha turbo og det er 202 hk. SÅ betaler jeg kun 8 da uten noen mer prob, og da sa ho ja. Men har litt vanskelig for å tro dette når andre forsikring selskap ikke vil forsikre den en gang. Noen som kan gi meg pris på hva de betaler på turbo?

#81991  av Dalan

Det er samme forsikring på GTi og turbo ja, tro det eller ei :)
Og det var en ganske grei pris dere fikk der

#82000  av jumbo

Kjørelengde?

Jeg har ca 7500,- hos gjensidige med 60% bonus, men jeg har vel en del rabatt fordi jeg har med begrensning om at føreren må ha hatt lappen i 7 år eller mer (utgjør fort en del på premien det)

#82013  av chris

tror temaet med forsikring på mr2 mk2 er tatt opp en *DEL* ganger her på forumet. tips: trykk på "search"/"søk" knappen, og skriv inn forsikring ;)

#82015  av chris

jumbo skrev:Kjørelengde?

Jeg har ca 7500,- hos gjensidige med 60% bonus, men jeg har vel en del rabatt fordi jeg har med begrensning om at føreren må ha hatt lappen i 7 år eller mer (utgjør fort en del på premien det)
si meg, hva slags kjørelengde har du da? jeg betaler over 8 lapper, har 70% bonus.. og førerkort i mer enn 7 år bla bla.. 25.000 km