Hvordan er det med TS-OGN organisering utenfor portene? Tenkte på grilling og godt drikke, hadde jo vært stas men en samleplass utenfor portene også, siden vi må ut om kvelden\natta.
ST205RR skrev:bra at flere fra sørlandet kommerHadde også tatt turen, viss det ikke hadde kraja med noe annet som skal skje samme helga, og som jeg desverre ikke kan vri meg unna.har du meldt deg på Qic?
kolonne info kommer etter hvert,så det er bare å hive seg med dær
anng banekjøring så koster det jo bare 350 kr for hele helga så om du kjører 1 runde eller 1000 så gå for dette![]()
tror du blir å angre vist du ikke gjør det![]()
når det gjelder motor effekt så skal du ikke ta det så tungt, er ikke noe "must" med turbo og gode rundetider, vi er jo der for å ha det morro, prate bil å ha det kuult,og vist du ser på lista over påmeldte på sommertreff så ser du at biler som
Honda Civic 1.3DX også skal kjøre
GT_rider skrev: Hvordan foregår egentlig banekjøringen. Er det fritt vilt utpå med alle på engang. må jo da nødvendigvis følge noen enkle regler? KJekt å vite til en annen gang jeg forhåpentligvis kommer meg på banekjøring.
Magne skrev:Noen fra Vestfold (Horten området) som skal oppover!!!???Jeg skal oppover. Kjører vel på torsdagen siden det tar ca 15 timer + og kjøre oppover. Jeg holder hus på Skoppum
Har sinnsykt lyst til å slenge meg på men må nesten kjøre sammen med noen... Så hvis det er noen herfra som skal oppover så si fra!!!