TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica GT 2.0

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#82504  av CelicaDeath

Jeg vet....den er jo kul, er ikke det...jeg bare syntes bilen blir stiligere med vinge....men det er jo smak og behag....eller hva? :)

#82520  av spkstrp

CelicaDeath skrev:Jeg vet....den er jo kul, er ikke det...jeg bare syntes bilen blir stiligere med vinge....men det er jo smak og behag....eller hva? :)
Selvfølgelig, syntes bare det var litt artig siden jeg liker akkurat denne kombinasjonen veldig godt.. ;)

#82538  av 94CelicaGT

spkstrp skrev:
CelicaDeath skrev:Jeg vet....den er jo kul, er ikke det...jeg bare syntes bilen blir stiligere med vinge....men det er jo smak og behag....eller hva? :)
Selvfølgelig, syntes bare det var litt artig siden jeg liker akkurat denne kombinasjonen veldig godt.. ;)
hehe..litt utenom topic her..ser du bor i tromsø/bergen spkstrp.. vært i bergen en del gang den siste måneden å FY FAEN for noen veier i sentrum..går jo ikke an og kjøre med noe annet enn en jeep jo :?

kjørte en ganske lav A3 i sentrum og vi fløy fram og tilbake i bilen som om vi satt inne i en milkshake som ble rista Skikkelig..ubehagelig når man attpåtil er fyllesjuk :lol:

#82544  av GT4 CS

Som og kjøre i oslo med andre ord :wink: Nyrebelte er påkrevet om man ikke kjører børs traktor :roll:
Husker som 18 åring og verdensmester bak ratet, var i oslo på slik kjøre meg skikkelig bort tur en natt. Måtte av uforklarlige grunner pluttselig dra i brekket med min gamle mazda. Med det herlige resultat at ene bakdekket revner skikkelig pga et kjempe hull, slik er det den dag i dag. Men sluttet med slik umotivert brekking for og tøffe seg for damene da, blir fort flaut det med gnist spruten ståenes hehe.
Måtte bare få det ut :twisted:

#82602  av 94CelicaGT

bergenserne har fått det for seg og legge asfalt først..for så å legge millioner av brostein! :o

hopper og rister som bare faen :x

men nå skal jeg levere bil til ny eier snart så må vaske bil :)

#82626  av spkstrp

ja jeg hater veiene i sentrum :evil: må være bil hater de som har bestemt det.. har hørt at det er av "estetiske" grunner.. pføy !!.. ;) Tromsø ruler i forhold til bergen (hehe)

Biler som går mye i Bergen må slites fortere enn i byer uten brostein.. det er jeg hellig overbevist om... kjører egentlig så lite som mulig i sentrum

#82656  av 94CelicaGT

var glad jeg tok fly ned ja..ikke slite ut bilen der. Nesten så man skulle vurdert og starte opp en butikk med salg av dempere/senkesett etc..sikkert big buisness der :D

men nå har jeg levert bilen over til CelicaDeath å han er forhåpentligvis på trygg vei hjem :)

så nå blir det Celica GT med JÆVLIG til lyd på Østlandet :wink:

#82659  av lexusmann

94CelicaGT skrev:var glad jeg tok fly ned ja..ikke slite ut bilen der. Nesten så man skulle vurdert og starte opp en butikk med salg av dempere/senkesett

etc..sikkert big buisness der :D

men nå har jeg levert bilen over til CelicaDeath å han er forhåpentligvis på trygg vei hjem :)

så nå blir det Celica GT med JÆVLIG til lyd på Østlandet :wink:
Er vel andre ting brostein går ut over også, f.eks. opphenget generelt???

#82756  av 94CelicaGT

Da er den nye eieren av bilen min trygt og sikkert hjem på Østlandet og visstnok fornøyd med hvor bra den gikk :wink:

Gled deg til sommern Eric(CelicaDeath) 8)