TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 repair manual

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #24278  av hovik

Jeg lasta ned repair manual (PDF format) for 1991 Mr2 for ca en mnd siden. Den er passord beskjyttet, og jeg husker ikke passordet, eller hvor jeg lastet den ned fra. Noen som vet hvor den kan komme fra eller passordet ? (fila er på 133 MB)

Prøvd å finne link fra forumet, uten hell.

#24280  av kake

harvey

#24318  av MRQuoc

jeg jobber med å få scannet MR2MK1 rapair manual fra Haynes

om du har til MK2 , hadde det vært fint om jeg hadde den også :] .. så skal jeg nok ta vare på dem til noen trenger dem :]

#24353  av chris

Har denne pdf-fila liggende jeg også.. kjekk og ha :D

mr2_1991_repairmanual (password is 'harvey').pdf

#24372  av MRQuoc

giveme

#82793  av Jarl

MRQuoc skrev:jeg jobber med å få scannet MR2MK1 rapair manual fra Haynes

om du har til MK2 , hadde det vært fint om jeg hadde den også :] .. så skal jeg nok ta vare på dem til noen trenger dem :]
En stund siden du lovet dette, men nå trenger jeg faktisk manualen til MK1 :D

#82868  av MRQuoc

Embryo MK1 skrev:
MRQuoc skrev:jeg jobber med å få scannet MR2MK1 rapair manual fra Haynes

En stund siden du lovet dette, men nå trenger jeg faktisk manualen til MK1 :D
Vel ,, man kan vel si det at jeg fikk bare scannet halvparten .. før jeg fant noe annet intressant ;p .. jeg har boka hjemme.. men mangler scanner , filene forsvant med pc-bytte også ..
SÃ¥ , med andre ord .. jeg har ingenting .. for MK1 ;)

#82937  av FireWalk

burde ikke denne PDF filen ligge til nedlasting på forumet da? eventuelt legge ut en link... ? kunne vært kjekk å ha! :)

#82951  av tojo

Hva med å bruke søkefunksjonen?
Jeg har lagt ut link til verkstedhåndboken før,men her har dere den igjen :wink: :
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... dh%E5ndbok

#82976  av FireWalk

joda, har bookmarket den URLen der, men hadde vært kjekt å hatt manualen på PDF, da kunne jeg tatt den med på bærbar pc når reperasjoner skal gjøres, istedet for å drive å lete frem de sidene som gjelder og printe dem ut. For plutselig trenger man noe annet, og da må man kjøre hjem og printe ut det også, og så kjøre tilbake.. så PDF er tingen! :wink:

#83004  av tojo

tojo skrev:Hva med å bruke søkefunksjonen?
Jeg har lagt ut link til verkstedhåndboken før,men her har dere den igjen :wink: :
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... dh%E5ndbok
Opsidaisy sorry :oops: ! Det var PDF manualen du var ute etter.

#83034  av FireWalk

hehe.. Jepp, den kan være kjekk å ha med seg å ha tilgjengelig på verkstedet :)