TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#83618  av espenk

På tide at jeg også skriver litt om meg selv.

Ble halt ut av mor mi med sugekopp og skoskjei i '85.
Er for tiden lei av skole, så jeg jobber nå for å holde i liv to biler;
MR2 Mk1 og en sur Ford Scorpio.
Bor (selvfølgelig) i Trondheim.
Ingen brukbare bilder av MR2'en, da den er kollisjonsskadet (øyh, ikke jeg som kræsja den :x)

Bilde

#83645  av blixern

Vel får vel skrive her jeg å, var vel snakk om å holde liv i tråden (og det som står i topic:) )

Navn ; Morten Blix
Alder : 19 (20 i nov.)
Bil : Celica
Yrke : Selger hos Mekonomen i Bodø
Intresser (nå for tiden) : Lære mer om Toyota`en, skrur en del bil,
prate med andre bil-folk,ehm...mye bil...men har ikke kjedelig liv for det! :oops: :roll:

Ellers har jeg hatt en del biler , 4 stk vw golf gti(8v gti,16v gti,2.0l gti modda som ble 16vturbo),1 stk golf gt syncro,1 stk opphora corrado, altså bare volkswagen. Fornøyd med de, men viktig å prøve andre biler å...

Planer for framtiden; Få Celciaen i veldig god stand, så den tåler mer hk. :D , vis penger strekker til, veldig lyst på banebilprosjekt.

thats me.... bla bla bla blabla osv.

#83699  av Mr2Nyter'n;p

Ugh... Here I go...

Jon Sigurd heter jeg, opprinnelig fra Hov uttafor Gjøvik, bor nå på kalde Tynset. Ikke mye å gjøre her, derfor mye vromvromsnakksnakk... Er 21 år, har samboer og 2 kattjævler :D
Er så heldig at jeg eier min helt egen mr2 mk1 og det gjør at jeg gliser like bredt hver gang jeg går ut i bilen :D Får vel legge ut et bilde av meg og ca...
Vedlegg
ughmeg.JPG
ughmeg.JPG (15.54 kiB) Vist 3150 ganger

#83980  av soarer

Jeg får vel skrive litt jeg også da, i mangel på noe annet fornuftig å gjøre.

Jeg heter Harald og er fra Sørum. Bor sammen med en liten grå huskatt. Jobber i Horten for tida, som musiker i Marinemusikken. Siden det kom til å bli litt pendling i år så fant jeg ut at jeg skulle kjøpe meg noe mere gromt enn Corolla. Valget falt på en Mr2, som jeg har gått og sikla på helt siden jeg fikk lappen i 1992. Fikk min første fartsbot på E18 nord for Horten for to uker siden. Det var ikke noe gøy, men jeg er veldig lykkelig for at de ikke var der dagen før.... huttetu. Når jeg meldte meg inn her på forumet så glemte jeg at det var en biltype som het toyota soarer. Tabbe altså. Jeg liker å fly seilfly og kan jo ikke tenke på alt heller....
Vedlegg
harald.JPG
harald.JPG (21.36 kiB) Vist 3108 ganger

#85132  av ScadamiCa

Lars Eirik Salte
87 modell
frå Bryne
går på skule for øyeblikket, skal gå 2 år til :x
Er avløyser på heltid i helgene.
Kjøpte min celica 92 modell, for ikke så lenge siden:)

#85138  av pkgrette

hmm jeg er gutt som er en sen 1986 modell :D
har en mr2 mk1 targa 87 som jeg er glad i .
den er syk derfor bestemte jeg meg for at motoen skal ut og jeg skal gjøre det selv så det tar tid gjør det når jeg får lyst til å kose meg med det. ellers er jeg en glad gutt som elsker bil (ikke mye standarbiler da).... jobber på opel i drammen som bilmekanikker lærling. så er det noen som har noe spørsmål om opel vinterbil / konebil så bare å spørre

#85421  av lexusmann

Her er litt om meg:

- Kjetil Skådel
- 1975 modell ( god årgang :) )
- Utdannet platearbeider, og har i tillegg tatt teknisk fagskole. Er for tiden arbeidssøker da :evil:
- Hatt tre toyotaer før lex'n, en rolla, en carina og en celica.
- Fattern har kjørt Toyota i alle jeg år jeg kan huske så det er der jeg har fått japsedilla. ( bytta til Honda Accord for to-tre år sia, da)
- Kjøpte lex'n i januar 2003 og har siden vært storfornøyd ( bortsett fra cdspilleren :roll: )
- Holder til i Skudeneshavn på Karmøy i Rogaland.
- Har MANGE mods på ønskelista ja, men dårlig med peng :roll:

Har desverre ikke noe bilde av lillle meg, får se om jeg får lagt det til etter hvert.
Sist redigert av lexusmann den 30 jan 2005 18:53, redigert 1 gang totalt.

#85438  av Rolfis

FÃ¥r skrive noen ord om meg selv jeg oxo.

* Rolf Inge Sivertsen
* 1977 modell.
* Kommer fra Verdal i Nord-Trøndelag
* Jobber for tiden i Verdalskalk på Røra.
*Kjøpte meg i slutten av oktober 04 en Celica GT 94' mod, som jeg er strålende fornøyd med. Har tidligere eid en Sierra 2.0iS, men savner ikke den nevneverdig nå :D
*Av modifikasjoner så har jeg satt på hvite sideblinklys og bytta ut litt på lydfronten (takk for hjelpa @lpher :)).
*Planlagte mod: Senking (30-40mm), gjøre noe med den lille fine teleskopantenna, cold air filter og ellers kommer det sikkert til noe etter hvert.
Sist redigert av Rolfis den 05 apr 2005 20:21, redigert 1 gang totalt.

#85742  av Toyota4ever

Litt om mæ!

Arnt Ulkestad
84mod
Bor i Trondheim, er fra Lensvika(Jordbærland)
Utdanna elektrikker, jobber for tiden som betongsager :twisted:
Har hatt en 90mod celica st165, 92mod mr2 sw20 og har nå en 91mod celica st185, og dette er nok ikke siste toyota.
Toyota ligger i blodet, sjølen har hatt toyota i alle år(Corolla,Rav4++++) Søstersen hadde en 94mod celica st205wrc og x-en hennes en 91mod mr2 turbo.
Er sammen med janne på 2 året, utenom bil går tiden med til stor/småviltjakt, paintball og fotball.

#86107  av Oddie

jeje..

Navn: Odd-Magne

Født: 20 november 75 i Trøndelag

Bor: Ser på meg selv som Tromsøværing (og er stolt av det), men er vokst opp delvis i Trøndelag og i Tromsø da. Bor nå på Steinkjer i Nord-Trøndelag (eller.. har ihvertfall adresse der)

Jobb: jobber i OSLO, som Terminalarbeider (Containertransport tog).

Biler jeg har hatt:
'76 Toyoya Corolla 4-dørs (KE-30)
'89 Renault 19, 1.7 GTS kombi
'94 Renault 19, 1.8 16V 4-dørs (endel modifisert BMW-killer) :)
'76 Audi 80 LS (1600) coupé
'86 Toyota Corolla GT Twin Cam (AE82 m/4A-GE motor)

De 3 nederste bilene har jeg enda, Renaulten i Tromsø, Audien på Steinkjer og Toyotaen i Oslo..

#88505  av conniew

Jah, så var det min tur da.

Navnet er Connie Witzøe. født 20 mars, 87.
Kommer fra Trondheim, bor for øyeblikket i Klæbu, desverre, MEN...not for long ;)
Studerer musikk, og går på karate.
Har ingen bil.. (ennå), men når den tiden kommer håper jeg på en mr2. mk2 ja.. kanskje ikke som den første bilen, ettersom jeg ikke har et par hundre tusen lapper i baklomma.. Men når det kommer til toyota, så kommer vel den først.. ;)
Men ja, tenkte dere trenger noen flere jenter her inne, som kan komme innom forumet og mase om ditt og datt, si at dere kan hente deres egen jævla øl, og vaske underbuksene sjøl!
Neida, hehe. Jeg er grei jeg (sjøh), men kan vel muuuligens være greit med jenters meninger om.. enkelte småting.. og sånt. ;)
Vedlegg
Bilde 147.jpg
Bilde 147.jpg (6.85 kiB) Vist 2858 ganger
DSCN0594.JPG
DSCN0594.JPG (51.19 kiB) Vist 1606 ganger
Sist redigert av conniew den 08 nov 2005 19:16, redigert 2 ganger totalt.

#88513  av sindrejl

halla connie.. koselig å ha deg også her inne ;)

#88544  av Erlend

Fine bilder av deg, Connie!

#88552  av conniew

Takk og takk. Koselig å være her :)

#93425  av supratt

Welcome to DA CLUB :wink: Hils han lysskye typen din da..hehe
Ser ikke så mye til han for tiden for å si det sånn kan du fortelle han :?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 23