TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn pÃ¥ Gatebil 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#83704  av maxgets

Mr2Nyter'n;p skrev:Hehe... Taim vill shåvv :wink: Ikke erfaren på bane igrunn, så vi blir vel ferskinger der begge 2 :D
Ikke jeg heller:)
Blir gøy å se hvordan det går når jeg kommer meg utpå:)

#83728  av celicat23

Eneste måte jeg dukker opp på gatebil med nylakkert bil på er om noen stiller med rifle og skyter feite de dumme fjortiss damene til folk som går å klenger oppetter bilene og lager riper.

Vært på ett treff med en av bilene mine, og aldrig igjen!!!

#83732  av Mr2Nyter'n;p

Ser ikke det som et problem da noen faktisk sparker bulk i biler som parkerer for nært dems egen bil.. Da står bilen faktisk tryggere på et treff..

#83744  av GT4 CS

sw20 skrev:min mat er din mat..... :D
Helt klart, her må man hjelpes så godt man kan :D
Og grillmat har man nokk av 8)
Da fikk jeg utrolig nokk den gode grillfølelsen i kroppen også, litt tidlig enda hehe

#83777  av celicat23

Mr2Nyter'n;p skrev:Ser ikke det som et problem da noen faktisk sparker bulk i biler som parkerer for nært dems egen bil.. Da står bilen faktisk tryggere på et treff..
Det er noe som heter respekt for andre sine ting. Flere bør lære seg det.

#83790  av Christian

celicat23 skrev:Det er noe som heter respekt for andre sine ting. Flere bør lære seg det.
Det skal være sikkert, er vanvittig mange tullinger der ute :?

#83798  av MR2turbo

Håper og å få kommet meg på gatebil, og kjøre litt :)

#83800  av Mr2Nyter'n;p

celicat23 skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Ser ikke det som et problem da noen faktisk sparker bulk i biler som parkerer for nært dems egen bil.. Da står bilen faktisk tryggere på et treff..
Det er noe som heter respekt for andre sine ting. Flere bør lære seg det.
Nettopp... Derfor jeg ikke går rundt og mishandler biler til eiere som f.eks parkerer for nærme bilen min... Men nok om det...

#83809  av sw20

GT4 CS skrev:
Da fikk jeg utrolig nokk den gode grillfølelsen i kroppen også, litt tidlig enda hehe
hehe... kjøpte ein flint steik på nesten 2 kilo på svenske grensa i fjord...

skal se om e finne bilde av den en plass... tok heile grillen og vi måtte grille den på skift.... :shock: :roll: :wink:

#83811  av kaimagne

Godt sagt - er fremdeles noget rystet over den uttalelsen som du hinter til.

Kai Magne

#83828  av Mr2Nyter'n;p

kaimagne skrev:
Godt sagt - er fremdeles noget rystet over den uttalelsen som du hinter til.

Kai Magne
Bra jeg ikke er alene om det, Kai Magne...

Hvis man vil at andre skal oppføre seg, får man jaggu meg oppføre seg selv også... Er man redd for riper osv på bilen får man heller la være å stille den ut..

#83863  av GT4 CS

sw20 skrev:
GT4 CS skrev:
hehe... kjøpte ein flint steik på nesten 2 kilo på svenske grensa i fjord...

skal se om e finne bilde av den en plass... tok heile grillen og vi måtte grille den på skift.... :shock: :roll: :wink:
Flintstek er godt som bare det, og grilling på skift er bare kos det, iført grilldress og en rar lue , så er det utrolig og gøy det er og grille :D
Du får hoste opp bilde av den, skal ha smekke i nærheten av datan slik at jeg kan ta den på da jeg ser bilde av flintsteken :)

#86485  av andre 1

jeg kommer å til å ta turen om det er bra vær, var en kald fornøyelse i fjor! kjører mr2 mk1.....
 #86486  av andre 1

jeg kommer å til å ta turen om det er bra vær, var en kald fornøyelse i fjor! kjører mr2 mk1.....

#86501  av sw20

den kvite som var på bana???????????? eller den svarte som sto oppe på campen?