TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jordingspunkt

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#83979  av Rolfis

Oddie skrev:jeg vil anbefale deg å ikke innta for mye flytende før kobling av anlegg..

når det gjelder problemet der så vet jeg om en som klarte å koble slik på ett sett CW 12" med dobbelspole.. det ble da litt lyd, men ikke no 'trøkk'. subben hans tok ikke no skade av det men man vet jo aldri..

"better safe than sorry.." sier jeg.. ;)

Oddie
Hehe. Nå er det ikke slik at jeg planlegger å koble slik.. Var bare om katastrofen var ute DERSOM det ble en liten glipp, 8)

Blir vel å begynne å legge kabler i morgen. Har varmgarasje på jobben som jeg får låne utenfor arbeidstid. Fint å slippe å banne og fryse i -7 grader. Er foresten -6.3 grader her nå. Har vel ikke vært så kaldt før i år...

#84220  av @lpher

Rolfis skrev: Blir vel å begynne å legge kabler i morgen. Har varmgarasje på jobben som jeg får låne utenfor arbeidstid. Fint å slippe å banne og fryse i -7 grader. Er foresten -6.3 grader her nå. Har vel ikke vært så kaldt før i år...
Good..få høre åssen det går'a? :)

@lpher

#84264  av Rolfis

@lpher skrev: Good..få høre åssen det går'a? :)

@lpher
Jo da. Fikk gjort litt på lørdag. Dro signal og remote på førersiden. Gikk greit uten alt for store demonteringer av interiør :) Strømkabel ble lagt på passasjersiden. Har ikke tatt den igjennom torpedovegg ennå. Den ligger i en kveil på dørken. :wink: MEN fant ut at det går fint å dra kabel i gjennomføringen jeg oppdaget før en dag. I dag har jeg ikke fått gjort noe. Ble en tur på telemarkski isteden. Er rimelig kjørt i låra ja 8)

#85142  av Rolfis

DA var alt på plass :D

Bilder her:
Vedlegg
Bilde 022.jpg
Bilde 022.jpg (68.28 kiB) Vist 1989 ganger
Bilde 014.jpg
Bilde 014.jpg (62.15 kiB) Vist 1924 ganger
Bilde 010.jpg
Bilde 010.jpg (52.08 kiB) Vist 1930 ganger

#85144  av Rolfis

og noen til 8)