Hei..
La inn denne på bilforumet.net under bilstereo også (eller, min kompis RiZLa gjorde det) så jeg tenkte jeg skulle legge det ut her og siden det er en Toyota og at også dere kan få noen tips og hint om hvordan dere kan gjøre det i deres Celica...
Bilen kommer til å inneholde :
Hovedenhet : Alpine CDA-9835
Midbasser : Morel Elate 6.5"
Diskanter : Morel MT-23
Subwoofere : Soundstream VGW-12 x2
Subforsterker : ubestemt, men Soundstream blir det.
Mid/high forsterker : Zapco C2K 4.0x
Kommer først til å montere Hybrid Ovation komponentene i bilen for å teste ut de også, men tilslutt blir det nok de komponentene ovenfor som blir installert.. Er samme chassis, er bare å swappe om..
Bilder av installasjonen...
Kassa ferdig snekret...
Her det 2-3 lag med brown bread på hele veggen..
Her er døren ferdig dempet, det du ser er 3 lag med brown bread, for å lage døren så solid som mulig.. Er dødt og hardt når du slår på det.. Er også dempet på innsiden av stålet..
Gulvet er delt i to deler for å i det hele tatt få det nedi bilen..
Treng en del pussing her..
Her er det ganske tight og fint..
Ferdig pusset

Dette er for å få opp gulvet om en må ta i bruk reservehjulet..
sparkle over alle hull og ujevnheter.. en time eller to igjen med pussing her..

Montert i bilen, utrekt...

Øyemål..

Min kompis Lars Ove (RiZLa) mens han konser på trekkinga..

Ferdig..

Måtte til med to "skjøter" for å endene til å møtes, her ser du en av de, før den siste finpirkingen.. Slik som det er nå ser du ikke engang skjøten... Husk, dette er andre gangen jeg trekker med vinyl i hele mitt liv..

Me happy..

Rockwool er brukt for å dempe kassen innvendig...
Ferdig resultat.. Før vi monterte bassene...
Enda et fra en pittelitt annen vinkel..
Takk til Glenn ved "Musical Transparency" for Soundstream utstyret og PÃ¥l hos "Bergene AV & Bilstereo" for Morel komponentene..
Kommer med noen flere bilder senere med helt ferdig resultat...
La inn denne på bilforumet.net under bilstereo også (eller, min kompis RiZLa gjorde det) så jeg tenkte jeg skulle legge det ut her og siden det er en Toyota og at også dere kan få noen tips og hint om hvordan dere kan gjøre det i deres Celica...

Bilen kommer til å inneholde :
Hovedenhet : Alpine CDA-9835
Midbasser : Morel Elate 6.5"
Diskanter : Morel MT-23
Subwoofere : Soundstream VGW-12 x2
Subforsterker : ubestemt, men Soundstream blir det.
Mid/high forsterker : Zapco C2K 4.0x
Kommer først til å montere Hybrid Ovation komponentene i bilen for å teste ut de også, men tilslutt blir det nok de komponentene ovenfor som blir installert.. Er samme chassis, er bare å swappe om..

Bilder av installasjonen...

Kassa ferdig snekret...

Her det 2-3 lag med brown bread på hele veggen..

Her er døren ferdig dempet, det du ser er 3 lag med brown bread, for å lage døren så solid som mulig.. Er dødt og hardt når du slår på det.. Er også dempet på innsiden av stålet..

Gulvet er delt i to deler for å i det hele tatt få det nedi bilen..
Treng en del pussing her..

Her er det ganske tight og fint..

Ferdig pusset

Dette er for å få opp gulvet om en må ta i bruk reservehjulet..

sparkle over alle hull og ujevnheter.. en time eller to igjen med pussing her..

Montert i bilen, utrekt...

Øyemål..

Min kompis Lars Ove (RiZLa) mens han konser på trekkinga..

Ferdig..

Måtte til med to "skjøter" for å endene til å møtes, her ser du en av de, før den siste finpirkingen.. Slik som det er nå ser du ikke engang skjøten... Husk, dette er andre gangen jeg trekker med vinyl i hele mitt liv..

Me happy..

Rockwool er brukt for å dempe kassen innvendig...

Ferdig resultat.. Før vi monterte bassene...

Enda et fra en pittelitt annen vinkel..

Takk til Glenn ved "Musical Transparency" for Soundstream utstyret og PÃ¥l hos "Bergene AV & Bilstereo" for Morel komponentene..
Kommer med noen flere bilder senere med helt ferdig resultat...