TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bodykits, ugler i mosen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #85541  av perchr

sitter å ser på diverse poster her på forumet, så kommer jeg over linker til bodykits som selges på ebay.. sjekker jeg det ut da, så ser jeg at de selger
fulle bodykits for 2-300$.. dette må vel være noe tull med? noen som har no
erfaring, og har kjøpt noe slikt fra ebay? må vel være bare tull?:P

http://motors.search.ebay.com/mr2-bodyk ... sofocusZbs

#85546  av Mr2stord

Hmmm, høyres jo litt rart ut. Men er jo auksjon dette. Også ikkje i Norge. Vist du søker på nettet om ebay, so er da nok sikkert noko om kor seriøst da er.

#85548  av perchr

ja, er jo auksjoner, men er jo også "kjøp nå" funksjon på mange av auksjonene,
og prisen er jo ikke noe mye høyere for det?

#85556  av Zepticon

E-bay har jeg generelt hørt at folk har dårlig erfaring med....=P

#85558  av kake

Husk på at flyfrakt for bodykits har en ekstrem pris :), så man må plusse på de prisene der ganske mye!

Regn med $450-$600 i frakt for å få det fra Usa og ferdig hjem på døren til deg. Det er inkl. lastebilfrakt i Norge
også, samt terminalgebyr og tollklarering. Det eneste som kommer i tillegg er momsen på kitet.

#85563  av mr.two

Er mange scam artists på Ebay, søk litt på mr2oc.com så ser du de har avslørt mange av de. Angående de billige bodykittene er de nok av heller laber kvalitet, med en ganske sikkert vanvittig dårlig passform. Og det bildet som er av den blå bilen, er en combo av hvertfall 2 forskjellige leverandører. Isteden for å tro at man kan spare penger ved å kjøpe et billig bodykit, som man isteden må bruke haugevis av kroner for å få tilpasset, så er det vel mye bedre å kjøpe orginalvare med en gang. Uorginal styling er også ofte av elendig glassfiber kvalitet som sprekker bare det ser en liten sten.

#85579  av Mr2stord

Høyrde nett med ein som kjøpe alt over auksjoner, han meinte nok at ebay sku ein ikkje stole på alltid. Var mykje drit og slikt.

#85581  av Neemi

Har kompiser på 200sx forumet og der er det enda ingen dårlige erfaringer.

#85593  av Dr.Ling

Stemmer nok at det kan bli $600 i frakt, jeg skrev mail til et av de "firmaene".

Men det er jo komplett gambling ang. kvalitet. Man får det man betaler for. Hvis man prøver å lese tilbakemeldingene butikkene får hjelper det litt, men de fleste som har kjøpt legger jo positiv tilbakemelding så snart pakken kommer på døren, før de har prøvd det på bilen.

Når det er sagt, surfet litt rundt på f.eks Oddbjørnsmotor.no. Ganske billige kit der også, til å være norsk, og de er vel replikas alle sammen... noen erfaringer?