TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt snart ferdig

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#85996  av Turbotrille

TOYPARTS skrev:Det kommer sikkert flere bilder over helgen 8) 8) som dere ser, går det fremover med prosjektet mitt hehehe
Noe sier meg at det der var sagt med en liten undertone av sarkasme mot en viss annen person som det ikke går fremover med i det hele tatt.... :shock: :shock: :shock:

Men bare vent du..... Plutselig.... :D :D :D

#85999  av RedCelica

Ser veldig bra ut! Flotte deler dere har skaffet dere.

#86163  av TOYPARTS

Turbotrille skrev:
TOYPARTS skrev:Det kommer sikkert flere bilder over helgen 8) 8) som dere ser, går det fremover med prosjektet mitt hehehe
Noe sier meg at det der var sagt med en liten undertone av sarkasme mot en viss annen person som det ikke går fremover med i det hele tatt.... :shock: :shock: :shock:

Men bare vent du..... Plutselig.... :D :D :D
hehehe kan jo tolkes den veien også

#86164  av TOYPARTS

vel, nå er det bare timer igjen til det nye t88 turbokittet kommer, og jeg sitter og venter på den nye radiatoren som jeg kjøpte av jtsupra på forumet, bilder kommer i løpet av helgen, da mangler jeg bare aem innsprutet, og litt annet knask, skal sende bestillingen rett over helgen

#86168  av Kjelliken

:roll: hrrmf!!!! jeg er ikke mesunnelig .. jeg er ikke.... osv osv osv.... :roll:

#86171  av TOYPARTS

Kjelliken skrev::roll: hrrmf!!!! jeg er ikke mesunnelig .. jeg er ikke.... osv osv osv.... :roll:
hehehe du har jo fått fiiiiiiiine priser av meg jo 8) 8) 8)

#86176  av Amund

Kjelliken skrev::roll: hrrmf!!!! jeg er ikke mesunnelig .. jeg er ikke.... osv osv osv.... :roll:
Du må rimeligt langt ut på landet med den der ja :roll:

P.S: det er ingen som tror deg :wink:

#86177  av Amund

TOYPARTS skrev:nå er hele fuelkittet ferdig, da er det bare for Amund å koble opp relene riktig :wink: samt flytte batteriet bak i bilen, turbokittet er lovet levert onsdag eller torsdag, så da er det jo bare å gå i gang med det også, skal begynne på en mkiv til nå til helgen, den skal også ha singelturbo.
Må vel snart koble de releêne til fuel kitet ditt nå... ellers får du jo ikkje prøve startet... :roll:

#86519  av Kjelliken

TOYPARTS skrev:
hehehe du har jo fått fiiiiiiiine priser av meg jo 8) 8) 8)

:D kan ikke klage på de nei nå trenger jeg kunn penger så du kan bestille dem.. og det ser mørkt ut for tiden.. men den som venter på noe godt venter vel sjelden forjeves.. :wink:

Og joda Amund alle tror på mine ord hehe :roll:

#86716  av TOYPARTS

Flere bilder :D :D
Vedlegg
eksostemp-2.JPG
eksostemp-2.JPG (68.52 kiB) Vist 585 ganger
eksostemp.JPG
eksostemp.JPG (96.64 kiB) Vist 587 ganger
eksostemføler.JPG
eksostemføler.JPG (80.61 kiB) Vist 588 ganger

#86717  av TOYPARTS

flere bilder igjen :D
Vedlegg
koblinger til batteriet.JPG
koblinger til batteriet.JPG (138.95 kiB) Vist 595 ganger
innvendig for øyeblikket.JPG
innvendig for øyeblikket.JPG (69.98 kiB) Vist 589 ganger
ingen skjønnhet inni for øyeblikket.JPG
ingen skjønnhet inni for øyeblikket.JPG (119.15 kiB) Vist 594 ganger

#86718  av TOYPARTS

Og enda flere 8)
Vedlegg
Amund etter en lang dag hehehe.JPG
Amund etter en lang dag hehehe.JPG (54.85 kiB) Vist 590 ganger
det meste kommet på plass.JPG
det meste kommet på plass.JPG (164.38 kiB) Vist 602 ganger
ny trykkregulator.JPG
ny trykkregulator.JPG (126.89 kiB) Vist 591 ganger
ny plass til batteriet.JPG
ny plass til batteriet.JPG (132.62 kiB) Vist 587 ganger

#86720  av TOYPARTS

Hmmmmmm lurer på hva Amund har drukket før det bildet ble tatt :? :? :? :wink: :wink:

#86721  av TOYPARTS

litt til
Vedlegg
motor-5.JPG
motor-5.JPG (170.77 kiB) Vist 599 ganger
Ledninger som ble til overs når Amund var ferdig.JPG
Ledninger som ble til overs når Amund var ferdig.JPG (166.19 kiB) Vist 593 ganger

#86723  av ST205RR

fine bilder, håper du blir ferdig med alt i god tid før http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6631 :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17