TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• neon til cupeen:P ikke vanlig noen..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #86078  av pkgrette

dette er ikke vanlig neon .disse er mindre de, lyster sykt og kan leveres men soundcontroll.. 8) 8) kald katoder dette der 8) 4 x 30 cm
Vedlegg
der er dem av
der er dem av
IMG_1744.JPG (61.65 kiB) Vist 157 ganger
der er dem på syns ikek så bre hvor bra de lyser
der er dem på syns ikek så bre hvor bra de lyser
IMG_1741.JPG (36.19 kiB) Vist 155 ganger

#86079  av w-master

Er ikke det katoder som mange bruker til styling av pc'ene sine? Hvis det er det, så kan jeg si med en gang at jeg har prøvd slike...å dem blir ødelagt av ingen ting :evil:

#86082  av pkgrette

ja men du er ikke riktig klok
de blir ikke ødelakt vis du tar silicon i enden der ledningen kommer ut
har hatt det i bakskjermen og under mopeden i 1 of en halv seong hadde det vert dårlig kvalitet hadde dem knust blitt ødlakt.. så der tok du feil :D :D

#86102  av chris

sånne kalde katoder brukes ofte til "pc-styling" ja.. jeg har selv fire sånne katoder (i grønt) rundt forsterkeren foran. De blir i hvert fall ikke ødelagt av å være skikkelig montert innvendig i bil. Har kjørt på vaskebrett-veier halve vinteren, og det sliter mer dempere enn katoder, for å si det sånn..

#86172  av sindrejl

w-master skrev:Er ikke det katoder som mange bruker til styling av pc'ene sine? Hvis det er det, så kan jeg si med en gang at jeg har prøvd slike...å dem blir ødelagt av ingen ting :evil:
mulig mulig, har utrolig mye å si hva kvalitet du kjøper også. vært borti noen som ble ødelagt to dager etter han fikk dem .. men microplex sine har veeeeldig godt holdbarhet :)

#86186  av Zepticon

Har ikke prøvd dem i bil enda... men dem som står i PC'n virker da rimelig solide.... Så lenge dem ikke blir utsatt for slag eller sånnt...

#86200  av w-master

pkgrette skrev:ja men du er ikke riktig klok
de blir ikke ødelakt vis du tar silicon i enden der ledningen kommer ut
har hatt det i bakskjermen og under mopeden i 1 of en halv seong hadde det vert dårlig kvalitet hadde dem knust blitt ødlakt.. så der tok du feil :D :D
Mulig at dem holder lengre hvis man har silicon i endene...det har eg ikke tenkt over :wink:
Desuten så var det sikker ikke noe serlig kvalitet på de jeg kjøpte...
Skal prøve det neste gang, som blir vel når jeg ska begynne og bygge stereo i biln :D

Det er mye og spare på å kjøpe slike katoder i forhold til eks: streetglow....