TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT-FOUR/WRC

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#86015  av kennethx

Jeg oppdaget dem når jeg hadde av hele front fangeren. på passasjersiden av bilen går slangen bakover til "noe" som jeg ikke har sjekket.

Vil tro at du må av med plast dekslene under bilen for å se dem?!

#86018  av GT4 CS

Skjønner, men husker du sånn ca hvor ved ic radiator dysene sitter? Vi må komme til bunns i dette her, ser ingen grunn til og ikke ta dysene i bruk :) Litt mere power og hente da, spessielt på varme dager :)

#86027  av kennethx

De er festet i støtfangeren. Sånn ca i høyde med radiatoren :lol:

#86029  av GT4 CS

kennethx skrev:De er festet i støtfangeren. Sånn ca i høyde med radiatoren :lol:
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO; der lo vi kjeven av ledd igjen, da skal jeg ut og se, må finne de dysene så jeg får ro i sjela mi. Må vel sitte så de spruter skrått ned på radissen da eller? Med tanke på at radiatoren til oljekjøler for girkasse sitter i veien. Da bærer det ut i påskeværet igjen :)

#86052  av Tor

GT4 CS, jeg tenkte også umiddelbart at siden slangene til lykte spyler dysene går rett innafor radiatoren må T stykker være genial her. Men kom med fyldigere beskrivelser da :)

#86220  av GT4 CS

Eneste jeg fant på min bil inatt var slanger og det som tilhører lykte spylerne, men hadde jo da ikke av fangeren min, bare demonterte litt og lyste og kjente med handa. Klarer du og kjenne/finne dine kennethx med fangeren på? Ville jo være rart om ikke alle cs modeller hadde dysene synes jeg.

http://www.bbperformancetuning.co.uk/Pr ... =6755&MID=

Sikkle :D