Jeg skal montere turbotrykksmåleren min i dag og tror at den beste plassen og hente strøm til lyset i den er der som lysene i dashbordet reguleres. Men det går 3 ledninger inn til denne justerings bryteren.
1: Helt grønn
2: Hvit med grønne striper
2: Hvit med grønne striper
Åssen av disse 3 ledningene skal mine 2 ledninger fra måleren kobles på?
Jeg regner med at det er på de 2 som er hvit med grønne striper men jeg spør for og ikke dumme meg ut
Jeg kunne også ha henta fra sigarett tenneren men har ikke sjekka hvor mange ledninger som går til den da. Noen som har peil? GT4 CS, jeg vet du har henta strøm fra sigarett tenneren. Ellersskal jeg hente vakum fra ledningen som går fra den orginale trykk sensoren, dette er vel også ok?
Mvh Tor
1: Helt grønn
2: Hvit med grønne striper
2: Hvit med grønne striper
Åssen av disse 3 ledningene skal mine 2 ledninger fra måleren kobles på?
Jeg regner med at det er på de 2 som er hvit med grønne striper men jeg spør for og ikke dumme meg ut

Mvh Tor

X-Toyota Celica Carlos Sainz Limited Edition 3391-5000
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå
