TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye hvite park/blink og grøftelys!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #86809  av Toye

Har bytta de originale (... og kjedelige) grøftelysa med nye som er smale og passer mye bedre (synes ihvertfall undertegnede) sammen med de hvite park/blink lysa...

*Synes fronten er fin nå* 8)

De stygge hulla etter forrige skilt plassering skal sparkles igjen og fronten lakkeres til våren...
Vedlegg
DSCN1659#001.jpg
DSCN1659#001.jpg (15.51 kiB) Vist 738 ganger
DSCN1648#001.jpg
DSCN1648#001.jpg (33.89 kiB) Vist 738 ganger
Sist redigert av Toye den 07 feb 2005 07:57, redigert 1 gang totalt.

#86839  av Tor

Ok, skal ikke være negativ her, men det er et fritt land da. Du har netopp ødelakt hele fronten på bilen din. HVorfor er det ikke pent med grøftelys som har 100% passform med frontfangeren? Ser ut som du har skåret i fangeren din også for og få plass til de nye smale greierene. Og skilte ditt, skulle akkurat si at du stoppet for luft og kjøling til motoren. Men den er bake. Pant var det iallefall ikke.

#86843  av sexten

er litt enig med at det ble litt "tomt" der med de nye grøftelysene, men på den positive siden så ble skiltplasseringen bra :)

#86847  av Fredrik

Ser poenget ditt med at de orginale grøftelysa kan bli litt store men heller det enn det "tomrommet" som har blitt på fangeren...
Skiltet derimot fikk en mer egnet plass ;)

#86850  av sw20

vist det var det at du hadde gult lys i dei gamle lysa dine som plaga deg.. kan jeg forstå deg... men er jo bare å Fjerne den gule glass kuppelen inne i lampa...

personlig kan jeg ikke se for meg noen finere lykter en dei orginale...
e betalte faktisk 12oo kr for ei ny.. hadde ei med sprekt glass...
Vedlegg
DSCN0375.JPG
DSCN0375.JPG (111.9 kiB) Vist 197 ganger

#86853  av sw20

foresten kan du ta eit bilde rett forfra...

ser ka du temker... fire smale rette strek.... :wink:

men holder vel kansje en knapp på orginale...
du veit: bytt ikkje bort en toyota del for del... bruk orginaldeler.....

#86940  av Toye

Det er delte meninger om hva som er penest :shock: og det skal det jo være! Ikke alle har samme smak, men grunnen til at jeg bytta de originale grøftelysa var at jeg ikke likte dem! Minnet meg for mye om fronten på min gamle bil (Mazda 323F -91mod) hvor de samme grøftelysa er montert.

Liker nå helheten på fronten på min MR2 bedre da det blir mer stil over lyktene, de smale grøftelysa matcher parkl/blinklysa 8)

Takk for meningsytringene til dere ang dette tema!!!

#86943  av Fredrik

Har du et bilde forfra i dagslys? Uten at lyktene står på.. Kanskje litt kravstor? :P

#86946  av Tor

Skilte blei bra ja, men ikke lysene etter min mening. Men vi er da alle forskjellige :)

#86992  av Toye

test...
Sist redigert av Toye den 07 feb 2005 17:22, redigert 2 ganger totalt.

#86993  av Toye

Noen har etterlyst bilde rett forfra i dagslys :shock:
Så da var det bare å aktivere radar/laser varsleren å speede hjem fra jobb før mørket senket seg...

Her er bildene så får dere i "panelet" fritt uttrykke dere om hva dere synes... :roll:
Vedlegg
DSCN1680#001.jpg
DSCN1680#001.jpg (25.34 kiB) Vist 643 ganger
DSCN1677#001.jpg
DSCN1677#001.jpg (31.88 kiB) Vist 643 ganger

#86994  av Remi

Skal ikke si at det blei styggt ! mene de orginale lysene ser bedre ut på bilen da :wink: :wink:

#86997  av GT_rider

Likte lite de nye tåkelysene dine. Hadde det vært min bil, så hadde de komt fort på plass igjen.
Meg om det

#86999  av _speedy

Ser ut som du har gjort en miss, men smaken er som baken!

#87001  av mr.two

Synes det var ganske ok jeg, men det venstre står litt opp tror jeg ? Eller det høyre litt ned..Tja...Ikke så verst nei !