TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rod Millen og Vizage Frontleppe

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #87050  av celicat23

Tok en kjapp bilde serie av rod millen og vizage front leppa til celica'n nå på kvelden. Ble litt mørke bilder men...Jaja...

Har hatt vizage frontleppa til salgs lenge nå, men lurer litt på om jeg skal beholde den gitt :)

Rod Millen først
Vedlegg
IMG_0450.JPG
IMG_0450.JPG (35.31 kiB) Vist 984 ganger
IMG_0448.JPG
IMG_0448.JPG (32.39 kiB) Vist 984 ganger
IMG_0447.JPG
IMG_0447.JPG (32.95 kiB) Vist 984 ganger

#87052  av celicat23

SÃ¥ vizage...
Vedlegg
IMG_0445.JPG
IMG_0445.JPG (33.57 kiB) Vist 983 ganger
IMG_0441.JPG
IMG_0441.JPG (35.23 kiB) Vist 983 ganger
IMG_0439.JPG
IMG_0439.JPG (34.48 kiB) Vist 983 ganger

#87053  av celicat23

Og begge to :)
Vedlegg
IMG_0452.JPG
IMG_0452.JPG (37.91 kiB) Vist 982 ganger

#87054  av celicat23

Whops..glemte ett...
Vedlegg
IMG_0455.JPG
IMG_0455.JPG (37.48 kiB) Vist 981 ganger

#87061  av GT_rider

Vanskelig å si hvilken som var finest. Likte begge to jeg :)

#87065  av sindrejl

enig.. begge var tøffe :D

#87080  av _speedy

Stemmer Rod Millen jeg... 8)

#87098  av Kjelliken

:? Likte godt begge to selv hadde jeg gått for vizage men som sagt det må en nesten velge selv de var ganske så like de to der men jeg personlig har sans for vizagen.. :roll: :wink:

#87102  av Fredrik

Begge var tøffe men holder en liten knapp på vizagen jeg også :)

#87105  av mr.two

Vizagen var tøffest ja, uten at jeg kan begrunne hvorfor..den så bra ut !

#87255  av _speedy

mr.two skrev:Vizagen var tøffest ja, uten at jeg kan begrunne hvorfor..den så bra ut !
Kan ikke si meg enig der. Med Viazgen-leppa virker det som om den kun er en ekstra leppe, men med Rod Millen-leppa ser man tydelig at bilen har fått en ny, hvis jeg kan si det sånn :roll:

EDIT: Noen kommentarer på denne?

:?:

#87517  av Kjelliken

_speedy skrev:
mr.two skrev:Vizagen var tøffest ja, uten at jeg kan begrunne hvorfor..den så bra ut !
Kan ikke si meg enig der. Med Viazgen-leppa virker det som om den kun er en ekstra leppe, men med Rod Millen-leppa ser man tydelig at bilen har fått en ny, hvis jeg kan si det sånn :roll:

:? både ja og nei liksom jeg ser tydelig at den hadde vert skiftet med vizagen også men det er jo meg..

regner jo med den blir lakket like blank som bilen før den monteres og da forsvinner den like mye som vizagen gjør på bildene her.. så den der er jeg ikke helt enig i..

og så err jeg litt svak for det midt partiet på vizagen som kan minne litt om en rally bil fanger som råt op på midten men fremdeles frem sånn at den virker som om den har en aerodynamis funksjon. :wink:

men som sagt så er dette min mening 8)

#87627  av 2fastgt4

:?:[/quote]og derfor hadde jeg valgt vizage :evil:

#87628  av _speedy

2fastgt4 skrev:Kan ikke si meg enig der. Med Viazgen-leppa virker det som om den kun er en ekstra leppe, men med Rod Millen-leppa ser man tydelig at bilen har fått en ny, hvis jeg kan si det sånn :roll:

og derfor hadde jeg valgt vizage :evil:[/quote]

Akkurat..Synes det er tøffere at bilen ser mer "hel" ut, enn at man ser at eieren har satt på ulike deler..

#87629  av celicat23

Skal forhåpentligvis barbere av antenna på taket, og vindusviskeren bak. Montere blitz filteret, og samtidig få bestemt meg for hvilken leppe som skal på bilen, nå til helga. Har en stygg føelse av at det blir vizage leppa som går på bilen, og rod millen leppa som blir stående i stua som pynt :)