TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vil være med? (downpipe bestilling)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#83535  av GT4 CS

Det har de jo :) vet ikke hvor det blir billigst og bestille fra jeg ,med tanke på dollar kursen osv?

#83660  av 2fastgt4

blir vel billigst med den fra perfomance parts.skulle hatt dette for lenge siden selv.men mulig jeg kjøper en ny turbo etterhvert og da passern vel ikke lenger :cry:

#83670  av Soppen

Kul den skulle hatt en selv oxo. må si ifra hvis det blir no gruppe bestilling på det der :D

#83751  av kennethx

Kan bare si det sånn, at jeg har en sånn, og bestillte fra samme sted. Meget fornøyd. Og det er ikke noe poeng å gå 3.5", 3" er plenty nok. Kjøp også hpc coated og med minst en O2 sensor port....det blir du glad for senere :)

#83785  av GT4 CS

Bredbandslambda :D

#83794  av blixern

Hva ca kommer dette på da levert her i norge ?

Har mye utgifter på bilen , få alt teknisk helt strøkent, så hadde tenkt å utsette trimminga til etter det.... men gruppekjøp kan vel man spare litt på så... :)

#83915  av Kjelliken

:D har en slik selv jeg også husker ikke eksagt hva den kom på men er meget fornøyd med den.. Og som kennethx sier er det mer enn nok med 3" :wink:
 #85616  av Mani@c

GT4 CS skrev:Det har de jo :) vet ikke hvor det blir billigst og bestille fra jeg ,med tanke på dollar kursen osv?
Med dagens kurser så kommer downpipen fra Fensport på 2640,- og den fra 185 kommer på 1810,- men dette er uten frakt og mva. Men uansett så er jeg med på en bestilling... Tenkte på å hanke inn den derre manifoil'en oxo... :wink:

#85704  av GT4 CS

Ja den manifolden er lekker, sikkler på den selv.

#85731  av Toyota4ever

Er med på en bestilling jeg oxo, har lyst på et helt aussie anlegg jeg da. Kommer seg på ca.8000,- uten frakt. Noen som kjenner til dette anlegget :?:
 #86914  av Mani@c

Den døde liksom denne topic'en....

Jeg har tenkt å bestille nå... Noen som blir med? Jeg kan ringe å evt. høre om det er muligheter for kvantumsrabatt... ;)

#86941  av Tor

Hva blir prisen da? Jeg er kansje med om ikke prisen er alt for stiv da. Kan denne brukse på orginal eksos? eller må jeg ha eff anlegg?

#87140  av cs2451

lurer litt jeg og.. men hadde vert greitt å fått det til en bra pris