TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#87800  av chris

eksosen ble seende helt rå ut.. og høres rå ut :D

believe me :D

#87808  av _speedy

Legg ut et klipp da vel! 8)

#87832  av @lpher

Bilder kommer når jeg har rukket å vaske over bilen først :D

Video etterhvert :D

@lpher

#87849  av _speedy

@lpher skrev:Bilder kommer når jeg har rukket å vaske over bilen først :D

Video etterhvert :D

@lpher
Du har ikke andre planer for bilen?

#87854  av @lpher

_speedy skrev: Du har ikke andre planer for bilen?
...andre planer....enn å vaske den mener du?! LOL :D

@lpher

#87874  av tojo

tojo skrev: Jeg har selv Blitz nur spec på min bil(mkIII) er kjempefornøyd...
Ahh :) Lik lyd da eller? :)

@lpher
Neh ikke helt samme lyden nei,jeg kjører med raka rør(3") direkte fra turboen til Blitz`en .
:D Men det høres godt kan man si. :wink: Selv om man kjører med silencer`en!
Vi får ta en Db test til sommeren(muhahah),jeg skal trille innom BS på min ferd sørover.
Hadde jo vært coolt å høre lyden av bilen din rundt banen på ACR :wink:
Sist redigert av tojo den 10 feb 2005 19:06, redigert 1 gang totalt.

#87875  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev: Du har ikke andre planer for bilen?
...andre planer....enn å vaske den mener du?! LOL :D

@lpher
Jepp,som f.eks å vaske den innvendig?

#87881  av KK-ma70

Så helt rå ut eksosen dær, så den da jeg kjørte forbi i dag:) må vell stikke innom for å lytte litt i morra...

#87913  av @lpher

_speedy skrev: Jepp,som f.eks å vaske den innvendig?
Hva er det du prøver å hinte til her?! Ut med språket nå! :D

@lpher

#87915  av @lpher

tojo skrev: Neh ikke helt samme lyden nei,jeg kjører med raka rør(3") direkte fra turboen til Blitz`en .
Aha :D
tojo skrev: :D Men det høres godt kan man si. :wink: Selv om man kjører med silencer`en!
Hjelper sikkert litt på silencern også da? :) Jeg MÅ seriøst ha meg en slik en :D NüR Spec uten silencer er ikke ideelt til daglig bruk ser det ut til :) ...ikke engang med begge cat'ene inne! :D
tojo skrev: Vi får ta en Db test til sommeren(muhahah),jeg skal trille innom BS på min ferd sørover.
Shure thing :) Skal gjøre klart måleutsyret jeg :D
tojo skrev: Hadde jo vært coolt å høre lyden av bilen din rundt banen på ACR :wink:
Enig...men det skjer litt mye på hjemmefronten i sommer...som krever endel av tia mi...så det som kommer får jeg heller ta som en upside :)

@lpher

#87916  av @lpher

KK-ma70 skrev:Så helt rå ut eksosen dær, så den da jeg kjørte forbi i dag:) må vell stikke innom for å lytte litt i morra...
Thanx Carl...og ja, det må du :D Den låter nesten like gromt ut som din nå! :D

@lpher

#87932  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev: Jepp,som f.eks å vaske den innvendig?
Hva er det du prøver å hinte til her?! Ut med språket nå! :D

@lpher
Hehe...Nei,jeg bare dro spøken videre...Det jeg selvsagt tenke på, var om du hadde tenkt å "modifisere" bilen... :wink:

#87970  av @lpher

_speedy skrev: Hehe...Nei,jeg bare dro spøken videre...Det jeg selvsagt tenke på, var om du hadde tenkt å "modifisere" bilen... :wink:
Hihi :D Nja...blir som jeg skrev først i denne tråden det da :)

Har fått satt på Blitz NÜr Spec'en nå...cat #2 skal fjernes innen mars....og da tenker jeg vi snakker ett sted mellom 0.8-1.0 allerede..noe som skal gi en merkbar økning ihvertfall...K&N innsatsfilter skal på...og det får holde for denne gang... :) ....har endel andre vedlikeholsting jeg må fikse på bilen også :)

Neste omgang blir boost controller og muligens en liten senking :) ...tar det som det kommer...jeg frykter at huskjøpet vil spise opp mye av "til overs" pengene i en aldri så liten periode fremover gitt :D

@lpher

#88002  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev: Hehe...Nei,jeg bare dro spøken videre...Det jeg selvsagt tenke på, var om du hadde tenkt å "modifisere" bilen... :wink:
Hihi :D Nja...blir som jeg skrev først i denne tråden det da :)

Har fått satt på Blitz NÜr Spec'en nå...cat #2 skal fjernes innen mars....og da tenker jeg vi snakker ett sted mellom 0.8-1.0 allerede..noe som skal gi en merkbar økning ihvertfall...K&N innsatsfilter skal på...og det får holde for denne gang... :) ....har endel andre vedlikeholsting jeg må fikse på bilen også :)

Neste omgang blir boost controller og muligens en liten senking :) ...tar det som det kommer...jeg frykter at huskjøpet vil spise opp mye av "til overs" pengene i en aldri så liten periode fremover gitt :D

@lpher
Jess, alt til sin tid! :)

#88311  av @lpher

Fikk endelig litt tid tilovers og fikk vasket over bilen, og eksosanlegget, og fikk tatt ETT PAR bilder før batteriet på kameraet ga opp :D

Batteri lampa begynte å lyse med en gang jeg slo på kamerat...så jeg fikk ikke tid til å finne ordentlig "location"...eller justere hist og her...hadde heller ikke blitz tilgjengelig...men man ser hva det skal forestille ihvertfall :D

PS! Bilen, eller eksosen for den del, er ikke skitten...det er gjennskinnet av asfalten man ser i lakken :D

@lpher
Vedlegg
Rear shot
Rear shot
AUT11153.JPG (141.91 kiB) Vist 1358 ganger
Extreme closeup
Extreme closeup
AUT11152.JPG (91.82 kiB) Vist 1350 ganger
Closeup
Closeup
AUT11151.JPG (76.57 kiB) Vist 1344 ganger