Takker for oppmuntringer på veien, men jeg føler meg som Reodor-felgen i Flåklypa da jeg kun har gamle deler og ikke nye slik som de riktig store "tunerere" her på forumet....
Etter en slapp periode startet jeg i kveld med motorromet. Da jeg fant ut at motorfestene var punktet på sw20 ramma , helsveiset jeg den til den og igjen i aw11 ramma. Kappet til en 3mm plate som ekstra støtte. Etter sveisen var gjort la jeg på elastisk masse på skjøtene for å dekke sveisen (litt trangt å komme til noen steder...) og for at lakken ikke skal sprekke ved event. vridninger. Da var det bare to igjen....

Etter en slapp periode startet jeg i kveld med motorromet. Da jeg fant ut at motorfestene var punktet på sw20 ramma , helsveiset jeg den til den og igjen i aw11 ramma. Kappet til en 3mm plate som ekstra støtte. Etter sveisen var gjort la jeg på elastisk masse på skjøtene for å dekke sveisen (litt trangt å komme til noen steder...) og for at lakken ikke skal sprekke ved event. vridninger. Da var det bare to igjen....
Vedlegg
P1240346.JPG (302.53 kiB) Vist 1063 ganger
P1240348.JPG (319.56 kiB) Vist 1067 ganger
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.