TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• effektanlegg til Camry

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #87694  av n0rberg

hei,
har en Camry 2.0 xli 87mod og har tenkt å kjøpe effektanlegg til biln( hele røret, ikke bare stuss).
jeg lurer på hvor stort det bør være og hvordan merke jeg bør kjøpe. Er d noen som har peil?
på forhånd takk. :)

#87805  av Ã¸xseth

tror ikke du får kjøpt efektanlegg til bilen, men du kan lage sjøl. det er butikker som selger løse potter, flamme dempere, bøyer i 40, 60 og 90 grader, de har rette rør også.
du kan få alt fra 2 toms til 3 eller fire toms rør.

#87848  av doffy

bruk 2 eller 2.5" rør, ingen problem å få tak i rør eller potter, sørg bare for å kjøpe rustfritt hvis du planlegger å ha det på en stund ;)
største problemet e vel å finne noen som kan sveise for deg hvis du ikke kan sjøl..

#87888  av Ã¸xseth

det er ikke vanskeligt og finne noen som kan sveise, du kan gå til en mindre sveise bedrift og høyre om de kan sveise det for deg. men du må sikkert gjøre anlt førigt på forhånd sån at det er bare for de til og sveise det for deg, og da kan de sikkert lage skikkelige skøyter til deg også.

#87900  av celicat23

Eller så kan du bare dra til svendsen eksos eller bilens eksosanlegg eller lignende, så lager de ett anlegg til deg.

#87951  av doffy

celicat23 skrev:Eller så kan du bare dra til svendsen eksos eller bilens eksosanlegg eller lignende, så lager de ett anlegg til deg.
Helt avhengig av hvor mye man vil legge ut ;)
Kan ihvertfall tenke meg at svendsen er dyr i forhold til en hobby mekaniker som vil ha seg en liten svart jobb

#87991  av n0rberg

ok....takk for svarene, skal sjekke ut.... :D