TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supraer til salgs?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#88079  av Quicksilver

jeg har en 93 hardtop 6 speed med T88 Singleturbo kit og allt som hører til.

Bilde

T88 Singleturbo kit
Programerbar ECU
1000cc Dyser
Oppgradert Bensinsystem
OS giken 3 plater clutch
Blitz FMIC
Effektanlegg
størrste GReddy Oilcooler kit med filter flytting
GReddy Profec A boostkontroller
Blitz Turbo Timer
HKS Hipermax II coilover kit
Yokohama felger
+++
deler ffor over 200.000,-
Pris kun 199.000,-

#88080  av Quicksilver

har også en 2002 mod Supra VVTI (356hk/520Nm orginalt) med Tiptronic giring som kun har gåt 18.000km som jeg skal ha 250.000,- ink mva for ;)

Har også en 98mod 6speed VVTI (356hk/520Nm orginalt) Twin Turbo som blir klar til salg om ca 3 mnd, Pris blir ca 165.000,-

får inn en 94 mod 6 speed som kommer til å koste ca 130.000,- , den er klar om ca 3 mnd

#88086  av dreamer

Quicksilver skrev:jeg har en 93 hardtop 6 speed med T88 Singleturbo kit og allt som hører til.

Bilde

T88 Singleturbo kit
Programerbar ECU
1000cc Dyser
Oppgradert Bensinsystem
OS giken 3 plater clutch
Blitz FMIC
Effektanlegg
størrste GReddy Oilcooler kit med filter flytting
GReddy Profec A boostkontroller
Blitz Turbo Timer
HKS Hipermax II coilover kit
Yokohama felger
+++
deler ffor over 200.000,-
Pris kun 199.000,-
NÃ¥r er denne bilen klar for salg da?

Må man ikke gjøre noe med innmaten på motoren når man setter på så mye mods?? Hvor mye tåler denne bilen da?

#88096  av Quicksilver

har du penger så er bilen klar den hehe. det er en som kommer å ser på den straks som har penger da,

en kompsi av meg bremset 875hk/1030Nm med helt orginal innmat, men jeg vet ikke noe om hva som er eller ikke er inne i denne motoren. den kan være strocket for allt jeg vet, da må jeg åpne den for å finne det ut :)

#88134  av dreamer

Quicksilver skrev:har du penger så er bilen klar den hehe. det er en som kommer å ser på den straks som har penger da,

en kompsi av meg bremset 875hk/1030Nm med helt orginal innmat, men jeg vet ikke noe om hva som er eller ikke er inne i denne motoren. den kan være strocket for allt jeg vet, da må jeg åpne den for å finne det ut :)
Penger er ikke noe problem, kan kjøpe to sånne kontant :) Men må vite hva jeg vil ha først da, det er verre :roll:

#88159  av sw20

dette er vel såklart med høgreratt????????

#88175  av Quicksilver

Dette er RHD biler ja :) jeg har en del Skyliner på vei også hvis det er int :)

#88275  av QicSilver

Jeg lurer veldig på en ting: Er dette tolla biler? er engangsavgiften betalt? For dette virka usannsynlig billig..

#88301  av dreamer

QicSilver skrev:Jeg lurer veldig på en ting: Er dette tolla biler? er engangsavgiften betalt? For dette virka usannsynlig billig..
De er nok bare momsa inn :wink:

#88856  av Syns

1994 modell, 80.000 km, sølv metallic, bodykit, svær FMIC/dump/3" rør.
Kommer til å koste ca. 145.000,- inkl mva (pluss eng.avg)
Er sendt fra Japan og kommer i beg. av mars.
Er dette en NA? Auto? Mye kommer eng.avg på da? :?:

#88872  av TurboKnut

Nei det er en 6 trinns manuell twin turbo.

#88875  av tojo

Syns skrev:
1994 modell, 80.000 km, sølv metallic, bodykit, svær FMIC/dump/3" rør.
Kommer til å koste ca. 145.000,- inkl mva (pluss eng.avg)
Er sendt fra Japan og kommer i beg. av mars.
Er dette en NA? Auto? Mye kommer eng.avg på da? :?:
Dette er ingen NA(ingen NA som har FMIC/dump)!
Det er en Turbo 94mod RZ med manuell gear(6speed).
Står iallefall manuell på bildet! :roll:
Eng.avgiftene kommer på ca 110000-130000,- alt etter som! :wink:

#88876  av GT_rider

Noe sier meg her at biler med rattet på"rett" side koster noen kroner mere. Rett?? Evt hvor mye mer??

#88938  av @lpher

GT_rider skrev:Noe sier meg her at biler med rattet på"rett" side koster noen kroner mere. Rett?? Evt hvor mye mer??
Nå har jeg ikke sjekka de siste par ukene...men en tidlig Eurospec supra har i de siste 2-3 årene ligget noenlunde stabilt på alt mellom 350.000,- til 450.000,- avhengig av stand/kilometer etc. :) (en og annen ekstrem-mint eksemplar har nok gått for en del mer også :) ....sikkert noen sarv-eksemplar som har gått billigere også :D)

Thats "Suply and demand" for you, right there! :D

Muligens bittelittegranne billigere for USA-modeller...grunnet litt større utvalg skulle jeg tro... :)

@lpher

#91198  av GT_rider

Hvordan er utvalget her til lands?? Når jeg har sett på nettet, så har jeg inntrykk av at det ikke er så mange supra som ruller på norske veier. Er jo etter hva jeg har hørt, en kjempebil.. :)
Eller så er eierne så glad i bilene sine at de ikke vil selge :wink: