TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88174  av jumbo

Ace skrev:Syns botsystemet bør være litt samme som prikksystemet som har kommet jeg ... (husker ikke helt hvor mange prikker man måtte ha for å miste lappen, 8 ? ) , men iaff noe sånt som hvis man blir tatt 1x = 1000,-
2x = 2000,- etc. Da MÅ det jo bli dyrt til slutt på de folka som har "råd" til trafikkbøter .....
Jepp, pluss at satsene burde måles i % av inntekt, slik det gjøres ved f.eks fyllekjøring... Faste satser på slike bøter, hvertfall når de er såpass store er helt tragisk. Bøtene blir jo aldri store nok til å bekymre de med virkelig god råd, men rammer mer fattigstilte utrolig hardt.

#88201  av Lady_in_MR2

noen som vet hvordan laydy in mr2 ser ut da???

ser for meg ho som rimelig strøken
Sist redigert av Lady_in_MR2 den 14 feb 2005 13:10, redigert 2 ganger totalt.

#88203  av sexten

surfers2004.jpg var et kult bilde, måtte frem med lupen min jeg nå :P (nå forandret noen bildet, så nå ble ikke spøken min så grådig god...)

P.S.: push-up er juks :P har gått på mang en blemme der :P
Sist redigert av sexten den 12 feb 2005 14:22, redigert 1 gang totalt.

#88206  av Mr2Nyter'n;p

Ohh... Blir bare bedre og bedre å være medlem på detta forumet :wink:

#88208  av sexten

Mr2Nyter'n;p skrev:Ohh... Blir bare bedre og bedre å være medlem på detta forumet :wink:
ja, ikke sant?
skal jeg legge ut bilder av meg i frekke positurer også kanskje? :D

#88209  av Lady_in_MR2

Heey, jeg har ikke push up BH på noen av bildene jo!!jeg har ingen ting under korsettet..Har ikke BH på noen av bildene i det hele tatt.Men det er jo klart at korsettet presser opp puppene. Har lagt til et med trekantbikini også, der er det iallefall NULL push up effekt...
Har fiksa det surfers2004 bildet nå...så du slipper lupe :D

#88210  av sexten

joda.. joda. fine bokhyller. snakker vi en 75C... øh.. lunsj eller? :D

#88211  av FireWalk

jeg tipper de begynte å vokse ukontrollert rett etter at hun fikk seg MR2! :P

Lady: spørs om det var så lurt å legge ut det der, min 6. sans sier meg at nå er det bare et tids spørsmål før den vanlige gjengen går bananas her inne.... hehe...

#88213  av Mr2Nyter'n;p

sexten skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Ohh... Blir bare bedre og bedre å være medlem på detta forumet :wink:
ja, ikke sant?
Ehm.. Altså.. Ugh.. :wink:

Og... Fine bilder, Lady... If u got it, share it with the wooorld!

:P

#88214  av FireWalk

Nå funker web cameraet også, så da er det vel på tide jeg legger ut et bilde av meg og da, Men egentlig burde vi laget en ny post KUN med bilder av folka her inne.. så er det litt lettere å vite hvem som er hvem :)Det er jo lettere å koble et navn/nick til et annsikt liksom... og sist men ikke minst så vet vi hvem som er hvem når vi kommer på reff osv.. :D
Vedlegg
et søvnig tryne gitt... :p
et søvnig tryne gitt... :p
Image0488.jpg (15.32 kiB) Vist 3880 ganger

#88216  av Lady_in_MR2

Firewalk: tenkte jeg skulle ta knekken på den der puppeforstørrer teorien din :D
Vurderer å fjerne bildene nå ja,vet nå aldri hva som kan skje og hva folk sier.Men det er da bare noen bikinibilder.Ser jo damer over alt mer eller mindre lettkledd enn det der...
sexten:tippa ganske riktig der ja..hehe..80C.. :)

#88218  av GT_rider

sexten skrev:
ja, ikke sant?
Ja er ett bra forum dette :)
sexten: Tja hvorfor ikke. Kan jo ikke diskriminere damene her inne. Må jo få litt igjen de også :wink:

Firewalk: Du er ikke den eneste som har tenkt på konsekvensene...

#88219  av GT_rider

Har funnet ut eg har ett lite, men en smule plagsomt luksusproblem. Eg er dritt lei av folk som vil kappkjøre viss eg stopper f.eks på bensinstasjon om kveldene, eller de som ligger seg heeelt opp i rævva, og kjører forbi i håp om at eg vil følge.
Andre som lider av samme sykdom?? Kjekt å kjøre fort, men da skjer det når jeg er alene i bilen, og på veien.

Jaja...ok...har hatt mine forbikjøringer eg og :roll: Men hva har det med saken å gjøre :roll:

#88220  av FireWalk

Lady: sant nok, det er sikkert ingen fare, de fleste av gutta her inne har nok sett mange nakene jenter før, så et bikini bilde burde ikke være nok til å snu forumet på hodet... 8) Men så er det jo sikkert noen få som aldri ble tatt med på fisketur med faren da.... hehe! nei nå skal oppføre meg.. :wink:

#88221  av FireWalk

GT_rider skrev:Har funnet ut eg har ett lite, men en smule plagsomt luksusproblem. Eg er dritt lei av folk som vil kappkjøre viss eg stopper f.eks på bensinstasjon om kveldene, eller de som ligger seg heeelt opp i rævva, og kjører forbi i håp om at eg vil følge.
Andre som lider av samme sykdom?? Kjekt å kjøre fort, men da skjer det når jeg er alene i bilen, og på veien.

Jaja...ok...har hatt mine forbikjøringer eg og :roll: Men hva har det med saken å gjøre :roll:
JAAA... vet AKKURAT hvordan du har det... folk kommer opp på siden også ligger de der noen sekunder og KIIIIKKER på deg.. før de gir gass... også sitter de sikkert og storkoser seg... jeg gidder rett og slett ikke å "vise meg frem" for alle som vil prøve.. ligger som regel å kjører med cruise control jeg.. Men av og til så koker det litt over og jeg bare MÅ...

for noen dager siden når det var varmt og fine tørre veier her.. en BMW kom opp i hekken på meg og lå å presset på... en meter unna max... lå å skubba meg når jeg var på vei ut av en rundkjøring.. så jeg ble så irritert at jeg gira ned i 2. gir og ga FLAT fjøl og satte den videre i 3. det hylte i dekka og jeg så bare BMWen forsvant langt baki i en sky av røyk hehe....da tror jeg han skjønte hvem som var sjefen for da ga han seg.. :lol:

men som regel så bare gir jeg faen.. gidder ikke senke meg ned på rånerenes nivå.. men noen ganger KAN man jo bare ikke la være.. :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 1165