TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• navn pÃ¥ styling eller er det custum??:p

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #88305  av pkgrette

denne kan vel ingen si var direkte stygg vel 8) til og være en liten mk1:P
Vedlegg
2.JPG
2.JPG (74.13 kiB) Vist 1151 ganger

#88314  av sindrejl

ehhh.. tja.. hvor er mr2'en? :D Ser jo ikke at det er det lenger :( Kunne blitt grei med speilene på rett plass og om dem hadde droppet de der innebygde lyktene i front.. så litt dumt ut.. men er det etterligning av skyline front eller har jeg jævlig dårlig syn i halvfylla?

#88367  av pkgrette

hmm veit egenlig ikke jeg azzå litt kult men jævlig sprøtt 8)

#88374  av Anders gullstein

Var litt corny den der synes jeg. Bling-Bling hjula er heller ikke akkurat det en skal sette på en liten MR2.

#88557  av chris

Det der må være den styggeste mr2 mk1'en jeg har sett på .. nei.. sett noengang.. fytti katta..... :evil:

#88558  av Maverick

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkk ... skikkelig ekkelt! Men det er først og fremst bling bling hjulene som ødelegger alt! :shock: :shock:

#88559  av Ã¸xseth

jeg liker ikke spinning felgene heller ikke cromma felgene, det er ikke fint.

#88585  av lexusmann

Jaja, skal man først style....neida...Det var litt voldsomt, ja...liker for så vidt chromfelger, jeg da...

#88608  av Fredrik

Ikke mye pent nei!

Det tre tinga jeg la mest merke til er "bling, bling" felgene, de misplasserte speilene og den grusomme spoileren!

#88718  av Erlend

Eugh! SÃ¥ horribel! At noen kan mishandle en japansk klassiker slik.

#88861  av lexusmann

Fredrik skrev:Ikke mye pent nei!

Det tre tinga jeg la mest merke til er "bling, bling" felgene, de misplasserte speilene og den grusomme spoileren!
Ojojoj, nå så jeg også de speila :shock: , var ikke det sånn 70-tallsgreie å plassere de på panseret????
Bare spør.... :?

#88887  av tbergstad

hmm.. Amazonen min har speila der.. 67-Mod

#88913  av Anders gullstein

Vet at de pleide å ha speilene der i Japan på de bilene de hadde til sitt eget marked. MR2'n hadde nok speilene på riktig plass da.