Heisann, nå skal det sies at jeg ikke skjønner noe med bil stereo, jeg er egentelig helt blank og skjønner akkurat hvordan man stiller inn radioen i bilen. Det er vel ikke noen har inne som kan gi en kjapp guide eller en link til en som er bilstereo dust som vil lære! Har 2 6x9ere i hatte hylla som jeg ikke får drevet grunnet manglende forsterker, de orginale høytalerene som er i dørene på min GT4 er det heller ikke lyd i. Alt er orginalt bortsett fra en Sony CDX-L280 spiller. Denne er 4 år tror jeg? Kan jeg drive de 2 6x9erene mine direkte fra CD spilleren eller må dette skje via en forsterker? Jeg har 2 ekstra porter på CD spilleren min som jeg vet.
Kansje grunnen til at det ikke er lyd i frontsette mitt er en gåen sikring? eller noen ledninger som er løs? Ikke vet iallefall jeg, liker bedre og skru jeg og er vel ganske mye flinkere til og skru enn og koble stereo. Kan ta bilder om noen ønsker mere info for og kunne hjelpe meg.
Har den orginale forsterkeren som ligger under sete, men hørte av @lpher at denne KUN kunnes brukes med orginal CD spilleren. Den orginale VD spillern er iallefall borte for lenge siden, kansje i Tyskland
Kom med ideer, om om noen har en billi forsterker som jeg kan bruke eller en CD spiller så er jeg intrisert.
Jeg er virkelig grønn på dette.
Natta alle sammen

Kansje grunnen til at det ikke er lyd i frontsette mitt er en gåen sikring? eller noen ledninger som er løs? Ikke vet iallefall jeg, liker bedre og skru jeg og er vel ganske mye flinkere til og skru enn og koble stereo. Kan ta bilder om noen ønsker mere info for og kunne hjelpe meg.
Har den orginale forsterkeren som ligger under sete, men hørte av @lpher at denne KUN kunnes brukes med orginal CD spilleren. Den orginale VD spillern er iallefall borte for lenge siden, kansje i Tyskland

Kom med ideer, om om noen har en billi forsterker som jeg kan bruke eller en CD spiller så er jeg intrisert.
Jeg er virkelig grønn på dette.
Natta alle sammen

X-Toyota Celica Carlos Sainz Limited Edition 3391-5000
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993