TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har fÃ¥tt tak i Trekkvogn til MR2'en :D (Bilder)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#85714  av GT4 CS

Konge trekkvogn det der. Er det trekk på bakhjula kan du jo praktisere litt drifting også :D

#85727  av Ã¸xseth

alle varebilene til toyota har enten 4x4 eller 2rwd

#85735  av celicat23

Ikke yaris verso. Den har feilhjulstrekk så det holder.

#85765  av MR2turbo

hei igjen ;)

Takker for feedback! :D Vet at merket bak er bitttelittegranne harry, men det er jeg jo, så det går godt ;)
Bilen har bakhjulstrekk og LSD.. :twisted: sladde sladde...

så har den -to- koppholdere :mrgreen:
Jostein skrev:fet tralle!!evighetsmaskin....
Men helsiken så du svir unna gryn for tiden da!!Jaja fint at noen har det :oops:
hehe, det er da enda litt igjen av Nokas utbyttet... Og skulle det begyne å bli tomt i kassa får jeg begynne å selge munch-samlingen min... :mrgreen: :mrgreen:

Doctor, ikke fullt så mye nei ;) det er 306 nm i den :)

celicat23, hehe tror den får være som den er.. skal komme meg frem med den og ;)
TurboKnut skrev:Har den gått i Sarpsborg tidligere?? (for ca 1 år siden??)
For ett år siden var den orginal, og gikk som elektrikker bil i Oslo... Har vært en eller annen sjef for et el firma som har hatt den siden dan var ny, så kjøpte han som solgte meg den for ett år siden... Siden det har den gjennomgått litt foranfdringer... ;)

#85780  av Tor

fet vogn, men du har enda en modifikasjon igjen, faktisk 2. Noen som skjønner hva jeg tenker på?

1: Nye speil
2: Rette på de skjevmonterte endestussene :)

#85785  av Kebab gud

vi har en slik på jobben (later som han fortsatt har jobb... sluttet på fredag :P) den hadde skinn seter :D

#85786  av sindrejl

begynner faen å skikkelig lure på om du faktisk var hjernen bak Nokas ranet jeg :D Fet raggevogn, men nestegang, om du skal ta norges bank eller noe slikt, så kontakt meg først da!! jeg også vil være med :P

#85858  av tojo

Bilde Klart Markus må ha en "rå" trekkvogn :D ,må jo stå i stil med slepet(MR2en).
Blir Hiacen også camelonlakkert,slik at den står i stil. :D
Grattis med ny vogn! :D
Bare pass på Bilde når du er ute å Bilde

Boost on :twisted:

#85862  av erling

Kule den, Grattis! :D Kulare enn T3en til å me. 8)

#85877  av cancan

erling skrev:Kule den, Grattis! :D Kulare enn T3en til å me. 8)
Kulere enn T3en ja, også ca 50 ganger så holdbar og vedlikeholdsvennlig..

#85888  av Erlend

Synes den var rå jeg :) Passet hvitfargen bra, skulle vært enda litt mørkere ruter, men da hadde vel onkel blitt sur :? Uansett en kongevogn :D

#86162  av Kjelliken

:D Helt sjef trekkvogn Markus jeg er bittelittegrann mesunnelig tenker på noenlunde det samme men trenger bare litt peng først masse peng heheh :wink:

#88166  av sw20

er ikkje bane bilen og hvit....

samme dekaler på denne som på den!!!!!!!!!

da kan "dalbakk" bare pakke sammen verktøy kassa si å gå!!!!!!!!! :mrgreen:

#88439  av cameleon

Kjempestilig vogn det der ja :D
tojo skrev:Bilde Klart Markus må ha en "rå" trekkvogn :D ,må jo stå i stil med slepet(MR2en).
Blir Hiacen også camelonlakkert,slik at den står i stil. :D
Grattis med ny vogn! :D
Bare pass på Bilde når du er ute å Bilde

Boost on :twisted:
Ikke bli forundret om den blir i kamelon. Skulle ikke forundre meg for fem flate øre i alle fall hehe :lol: