TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88657  av 2r-e-rik

jeg har vært sammen med en jente i 2 år (akkorat slutt) eneste hun har vært ute etter er: pikk. penger å status... hun har ikke akkorat lidd noen nød... å når jeg fant ut at hun hadde vært utro... da var det ingen nåde...
å nå suter hun fordi livet hennes er kjedelig...

sånne kjærringer er det bare å ta med ut i skogen å avlive dem på human måte... (tømme hagla i dem??? :twisted: )

#88663  av _speedy

2r-e-rik skrev:jeg har vært sammen med en jente i 2 år (akkorat slutt) eneste hun har vært ute etter er: pikk. penger å status... hun har ikke akkorat lidd noen nød... å når jeg fant ut at hun hadde vært utro... da var det ingen nåde...
å nå suter hun fordi livet hennes er kjedelig...

sånne kjærringer er det bare å ta med ut i skogen å avlive dem på human måte... (tømme hagla i dem??? :twisted: )
ehm...DET var vel å ta i litt? :roll:

#88664  av FireWalk

NEI NEI NEI!!!!!!!!!!! det er ikke slik man gjør det.....

Man Ligger med alle veninnene hennes! ;) det er en utsøkt hevn! Da blir hun uvenner med samtlige av dem og livet hennes blir VIRKELIG kjedelig... :twisted: Utroskap er like uakseptabelt som fyllekjøring! Er ho utro så trenger man ikke vise noen nåde.. La henne for all del ikke "smiske" seg inn igjen... Jenter er EKSPERTER på å smiske seg inn i varmen igjen... Bare se på "bambi øynene" deres hver gang det er noe de vil.. La deg ikke lure! :twisted:

#88701  av sw20

dei som har vert utro burde ha vert omskjert.....

litt deilig å ha ei dame som meina det da..... vi sitte å lese i lag her... :D

#88702  av FireWalk

sw20 skrev:dei som har vert utro burde ha vert omskjert.....

litt deilig å ha ei dame som meina det da..... vi sitte å lese i lag her... :D
Hva? lar du henne lese inleggene mine? hva kommer hun til å tro om meg neste gang ho ser meg.... :oops: :P

#88706  av GT4 CS

Skjønner ikke hvordan noen kan klare og være utro mot noen man virkelig elsker. Er iallefall ikke kult for den som sitter igjen og føler seg mindre betydningsfull etter at dama har vært det. Eller gutten for dere jenter.
I de fleste tilfeller er det kroken på døra ja!!!!!!!

#88708  av Fredrik

Utroskap er no ordentlig drit!

Har ikke vært sammen med ei som har vært utro mot meg, men har vært det sjøl... Og ikke bare det at jeg angrer den dag i dag, men det virker ikke som alle har lyst til å glemme min lille glipp :(

Nei, hold dere på matta boys and girls!

#88712  av Neemi

Fredrik skrev:Utroskap er no ordentlig drit!

Har ikke vært sammen med ei som har vært utro mot meg, men har vært det sjøl... Og ikke bare det at jeg angrer den dag i dag, men det virker ikke som alle har lyst til å glemme min lille glipp :(

Nei, hold dere på matta boys and girls!
Tiden leger alle sår og forhåpentligvis lærer man av sine feil.
For min egen del mener jeg at fortid er fortid, men om man får vite at den man er sammen med har vært utro tidligere så er det vel fort gjort å ha tanken om hva hvis han/hun gjør det igjen i bakhodet.
Man må bare stole på den man er sammen med, tillit er så utrolig viktig.
Et forhold uten tillit er bortkastet spør du meg.

#88717  av Fredrik

Sånne feil lærer jeg a! Og hu jeg er sammen med nå veit det og stoler 100% på meg... Så no problemo der :)

Jeg mener også fortid er fortid... Vi kan gjøra mange dumme ting her i livet, men vi kan også læra a de tinga!

#88730  av GT4 CS

Helt enig med dere der, hva som hører fortiden til har egentlig ingen betydning. Folk gjør mye de angrer på, og med årene blir man klokere og mange lærer av sine feil. Angrer på mye jeg har gjort opp gjennom årene, men har lært mye av mine feil og. Og tillit i et forhold er viktig, hvis jeg kunne være sammen med ei dame må jeg og kunne stole så mye på hun at det ikke ville være noe problem i tankene mine om hun f.eks sov hos en guttekompis etter en tur på byen eller noe i den duren, stoler man på hverandre bør ikke slike ting som dette være noe problem

#88759  av GT_rider

Utroskap er ikke bra knall :evil:
Da hatr man bevist at mna er ilag med feil oerson, og at det som oftest er på tide å avslutte det forholdet med ganske øyeblikkelig virkning.
Meg om det. Sikkert dei som meiner en skal prøve å tilgi. Greit nok det viss ein har vært ilag i noen år, og har den evnen.

By the way... Merka meg at det er flest innlegg her når eg kommer heim. Har folk lite å gjøre på jobb eller?? :wink:
Er innom noen ganger eg og. I spesielt kjedelige timer på skolen...

#88761  av GT_rider

Uppss... En smule skrivefeil i forrige post :oops:

#88777  av FireWalk

Sitter du og drikker eller bare skjelver du veldig på hendene? hehehe....

Sikkert mange som kjeder seg på jobb ja.. eller bare har generelt lite å gjøre 8)

#88778  av FireWalk

SW20: uhm... den video snutten vi snakka om isted.. jeg tror ikke den egner seg på forumet... Satt å så litt av den nå, og det er rett og slett FOR ekstremt... Satt bare og rista på hodet når jeg så det.. hehe..

#88860  av 2r-e-rik

...
Sist redigert av 2r-e-rik den 15 feb 2005 15:31, redigert 2 ganger totalt.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 1165