TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Clear front signal lenses - mkIV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#88711  av @lpher

_speedy skrev:Niiice @lpher! Kun vinge som mangler nå.. :wink:
LOL :D Den som lever får se :D Men...nå som jeg har fått på eksosen...og bittelitegranne trim etterhvert...så er jeg bare en liten senking fra at jeg ikke trenger vingen faktisk :D Har du noen gang sett en helt CLEAN vingeløs senket mkIV Supra med ordentlige felger? :D

@lpher

#88795  av Ninjamannen78

Hva kosta lampene?

#88808  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Hva kosta lampene?
Hør med 2FAST4U du...jeg tror neppe du vil angre på det :D

@lpher

#88815  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev:Niiice @lpher! Kun vinge som mangler nå.. :wink:
LOL :D Den som lever får se :D Men...nå som jeg har fått på eksosen...og bittelitegranne trim etterhvert...så er jeg bare en liten senking fra at jeg ikke trenger vingen faktisk :D Har du noen gang sett en helt CLEAN vingeløs senket mkIV Supra med ordentlige felger? :D

@lpher
Nei,men jeg gleder meg :wink:

#94433  av 2fAst

endeli fikk jeg en fiin pakke i posten,som inneholdt frontblink lys :D
etter å ha sett litt på dem,lurer jeg på hva den pluggen til den hvite pære er?? og @lpher har du no tips på monteringa? :wink:

#94438  av kaimagne

@lpher skrev: Bilde
Det bildet var jo rett og slett seksuelt!! Meget imponert!!

#94443  av @lpher

2fAst skrev: endeli fikk jeg en fiin pakke i posten,som inneholdt frontblink lys :D
Nice :D
2fAst skrev: etter å ha sett litt på dem,lurer jeg på hva den pluggen til den hvite pære er??
Parklys....da disse ble flyttet fra hovedlykta og ned i front-blinklyset i 98 :)
Så nå kan du med andre ord skaffe deg 98+ frontlykter også...og koble til parklyset i blinkerslykta :)
2fAst skrev: og @lpher har du no tips på monteringa? :wink:

Forklarte det tidligere i denne tråden:
@lpher skrev: Monteringa var vel omtrent som jeg hadde funnet ut på forhånd :) Du må borre på ett ekstra hull.... (det innerste festet) Når det gjelder ledningsnettet så så det ut som om dette skulle passe...DET gjør det sikkert også...MEN...de nye lyktene stikker 3-4cm lengre ut...og gjør at den originale pluggen i bilen IKKE når fram til lykta! Så for meg ble det en cut and shut job...no biggie

#94444  av @lpher

kaimagne skrev: Det bildet var jo rett og slett seksuelt!! Meget imponert!!
Yepp, i know! :D