TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88864  av 2r-e-rik

"tiden leger alle sår" vell... å den tiden leger jeg med min toyota...
men sånn særiøst... så irriterer det meg så jævlig... driter i henne, hun er ikke en dritt... er du utro så er du nederst på rangstigen... alle over ingen under... du er på lik linje med pedofile å voldtektsmen...
men what ever... jeg er ferdig med damer nå... innser at så lenge jeg ikke kan stole på dem så er det bare å glemme dem...
å jeg gidder ikke å kaste bort livet mitt på søppel...
sjønner ikke hva jeg tenkte på nå jeg ble sammen med henne men hun er jo sinnsykt fin da...

#88865  av _speedy

2r-e-rik skrev:"tiden leger alle sår" vell... å den tiden leger jeg med min toyota...
men sånn særiøst... så irriterer det meg så jævlig... driter i henne, hun er ikke en dritt... er du utro så er du nederst på rangstigen... alle over ingen under... du er på lik linje med pedofile å voldtektsmen...
men what ever... jeg er ferdig med damer nå... innser at så lenge jeg ikke kan stole på dem så er det bare å glemme dem...
sjønner ikke hva jeg tenkte på nå jeg ble sammen med henne men hun er jo sinnsykt fin da...
Husk at det finnes flere fisker i havet...Alle damer er ikke sånn :wink:

#88868  av bose

faen ikke langt unna,

#88869  av 2r-e-rik

_speedy skrev:
2r-e-rik skrev:"tiden leger alle sår" vell... å den tiden leger jeg med min toyota...
Husk at det finnes flere fisker i havet...Alle damer er ikke sånn :wink:
jeg vet det... har en venninne som er sinnsykt kul... hen skal bli billakkerer å greier... men når hun er på fest å vis det er noen som skulle prøve å legge ann på henne så ringer hun bare meg... å jeg forteller alltid hvor dem kan dra til...
å jeg vet at hun han tenke seg å bli sammen med meg, men jeg har en supra... så da trenger jeg ikke henne...

#88870  av FireWalk

2r-e-rik skrev:...
den som tier samtykker? eller noe..

#88871  av Mr2Nyter'n;p

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Hva feiler dere?! Hvorfor finner dere ingen ordentlige damer? Skal jeg fortelle?

Fordi dere sutrer og legger all skyld på alle andre enn dere selv... Hadde jeg hatt ei dame som oppførte seg sånn, hadde jeg stikki av jeg og...

Og du, 2r-e-rik... Tør ikke tenke på hvaslags forhold du og bilen din har... Det er nasty...

Beklager at jeg gav dere en dose virkelighet... Dere får klage på meg og hate meg litt og, sånn som dere hater damer...

Og dette var ment til de bitre dame-hater gutta.. Ingen andre...

Beklager, men jeg gidder ikke sitte og holde kjeft når folk oppfører seg sånn... :(

#88873  av GT_rider

2r-e-rik skrev: jeg vet det... har en venninne som er sinnsykt kul... hen skal bli billakkerer å greier... men når hun er på fest å vis det er noen som skulle prøve å legge ann på henne så ringer hun bare meg... å jeg forteller alltid hvor dem kan dra til...
å jeg vet at hun han tenke seg å bli sammen med meg, men jeg har en supra... så da trenger jeg ikke henne...
Grip sjansen mens du har den sier nå eg. Langt fra sikert at ho venter i all evighet. Når ho har funnet ein annen så er det for seint :?
Liker du henne også, så er det verdt å ta sjansen synes nå eg. Går det så er det fint, går det ikke. Ja så går det ikke :wink:

#88874  av Mr2Nyter'n;p

Og forresten.... Hvis dere føler for å diskutere mitt innlegg, la vær... En diskusjon funker ikke med så ulike synspunkter...

Men... Snap out of it...

#88881  av _speedy

Mr2Nyter'n;p skrev::roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Hva feiler dere?! Hvorfor finner dere ingen ordentlige damer? Skal jeg fortelle?

Fordi dere sutrer og legger all skyld på alle andre enn dere selv... Hadde jeg hatt ei dame som oppførte seg sånn, hadde jeg stikki av jeg og...

Og du, 2r-e-rik... Tør ikke tenke på hvaslags forhold du og bilen din har... Det er nasty...

Beklager at jeg gav dere en dose virkelighet... Dere får klage på meg og hate meg litt og, sånn som dere hater damer...

Og dette var ment til de bitre dame-hater gutta.. Ingen andre...

Beklager, men jeg gidder ikke sitte og holde kjeft når folk oppfører seg sånn... :(
Enig der...Man tar vel ikke bare det første og beste? :wink:

#88885  av FireWalk

MR2Nytern: jeg får vel benytte meg av det mye brukte ordet: WORD!!

hehe.. er helt enig.. ting blir ikke bedre enn hva man gjør det til selv.. man skaper sine egene muligheter og også sin egen ulykke... men også sin egen lykke.. man må gripe de mulighetene man får, og være positiv.. jentene liker ikke gutter som gir utrykk for å være kvinnefientlige eller som hele tiden er sur og deppa.... hva slags jenter liker dere? sannsyneligvis sprudlende jenter som smiler og ler mye og har mye utstråling, husk at jentene ser etter akkurat det samme i oss gutta ;)

dagens visdomsord. :D

#88886  av 2r-e-rik

Mr2Nyter'n;p skrev:
slapp av jeg skal ikke diskutere noe om ditt innlegg... bare kommentere...
jeg koser litt med bilen... kysser den av og til mens jeg vasker og polerer den... stryker den ømt i setene mens jeg støvsuger...

men bare slapp av... jeg har ikke sex med den...
å kjøre bil er bedre en sex... anyway...

#88888  av 2r-e-rik

FireWalk skrev:MR2Nytern: jeg får vel benytte meg av det mye brukte ordet: WORD!!

hehe.. er helt enig.. ting blir ikke bedre enn hva man gjør det til selv.. man skaper sine egene muligheter og også sin egen ulykke... men også sin egen lykke.. man må gripe de mulighetene man får, og være positiv.. jentene liker ikke gutter som gir utrykk for å være kvinnefientlige eller som hele tiden er sur og deppa.... hva slags jenter liker dere? sannsyneligvis sprudlende jenter som smiler og ler mye og har mye utstråling, husk at jentene ser etter akkurat det samme i oss gutta ;)

jeg digger damer som ligger under en biler å bytter olje i en liten topp å miniskjørt...

å så må hun se bra nok ut for å få sitte i bilen min... (dette er bare tull siden jeg er kjmpe grei å lar alle som spør sitte på)

#88889  av kennethx

Da får jeg sympatisere litt med 2r-e-rik da siden dere andre ikke gjør det.

Å oppdage at damen er utro, og se din verden plutselig rase sammen. En verden der du var en lykkelig smilende glad mann, som antok at du hadde en dame man kan stole på.
Det er et utrolig sjokk å oppdage at slik er det ikke. Alle mennesker reagerer forskjellig, men det som er likt for alle er jo at de trenger å bearbeide det på ett vis.
Noen setter seg ned og depper, noen skal ta livet av damen, eller elskeren, eller begge to. Noen bruker masse tid på andre ting osv.

Ting som dette tar lang tid, og man lurer seg selv om man tror det er noen "kjappe" løsninger. Dersom du sier at det ikke var noe problem, ja så var du aldri i livet virkelig glad i den jenten i utganspunktet.

Så, unword til dere sympatiløse!

Og 2r-e-rik, kos deg med hobbyen din du, for snille gutter ordner det seg til slutt. :)

#88890  av GT4 CS

FireWalk skrev:MR2Nytern: jeg får vel benytte meg av det mye brukte ordet: WORD!!

Som tatt ut av min egen munn her nå FireWalk. Er utrolig bra skrevet det her, og flere burde klare og tenke slik. Er jo og enig i at det er kjipt man møter mye dritt på veien før man finner den store kjærligheten. Men ikke alle er drittsekker, det finnes mange bra menesker der ute og :D

Og ja 2r-e-rik ,man finner mye bra trøst i og kose med bilen sin også, har selv funnet ut at ei jeg var sammen med var utro, føltes som om hele verden raset sammen. Man kommer heldigvis over det.
Ikke alltid like lett, men prøve og se på det man har som er positivt, og her har du jo tydeligvis funnet noe du brenner for, nemlig supran din :D
Sist redigert av GT4 CS den 15 feb 2005 16:46, redigert 1 gang totalt.

#88891  av GT_rider

GT4 CS skrev: Men ikke alle er drittsekker, det finnes mange bra menesker der ute og :D
Å ja.. Det skal være sikkert å visst :D Har jo meg :wink:
Bare så synd det noen ganger er så langt mellom de bra menneskene.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 1165