TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89252  av cameleon

chris skrev:satan steike.. dette må være den mest "off topic" tråden i ts-ogn's historie :mrgreen:
Hehe jepp :lol:

#89300  av Neemi

sw20 skrev:hmmm blei vel litt feil at det ikkje var bra før... for det var det!
bestemte meg første gangen e traff ho for at ho her skulle e satse alt...

det var bare dersom ho skulle noe... eller at ho ville noe der e ikkje kunne vere med med skolen eller noe det at e hadde vanskelig for å sleppe henne avsted.. ente somregel med at vi begynte å krankle om at e ikkje stolte på ho og sann men e stolte på ho...

var bare det at e var redd for at ho skulle bli sjekka opp eller noe i den duren..
finne noen som var bedre en meg... :?
følte meg ikkje som verdens mest ettertrakta fyr da for å si det san etter det som hadde skjedd... sjøl om det var mange år siden...

så gutter er vel kansje meir følsome en det vi sjøl ser og det andre ser på oss....

blei foresten slutt mellom meg og maria en gang også da vi hadde vert sammen i ett år... fordi e va så sjalu... Var en anna som likte maria litt da ... og e blei sur på maria fordi ho fikk meldinge av han... domt men sann var det.. var slutt i en halvtime... så blei vi sammen igjen maria kom gåtende bort til meg og sa at ho savna meg... etter en halv time.... :D

så prata vi godt ut om ting og eg lofte å sjerpe og ho ville hjelpe meg å se att ho elska kunn meg og aat e ikkje måtte vere redd for å miste ho og alt det der...
var så livredd for å miste ho ho var jo det eineste e tenkte på.....

men no har e klart å begynne å slappe av og sann.. men det tok tid...
så no kan ho besøke veninder uten at e tror at ho egentlig e ute med en anna fyr... :oops: ..

så kansje du skal gi typrn din en sjangs alikavel... ikkje det at e lika at han slår deg.... det må han sjønne sjøl og.. men det virka jo som han egentlig e en grei fyr... når han ikkje drikker... han kan jo slutte å drikke så mye...

at en fyr e sjalu kan vere eit tegn på at han e meir gla i deg en du ana...
bedre det en ar han ikkje bryr seg san så veldig....

var ivertfall det maria fant ut... :D

og vist han vil til rådgiving så e han vel klar for å forandre seg litt da... han må ivertfall bry se om deg for å ville noe slikt...

men få han til å trygle og si at du aldri meir vil bli slått... de tror e vil funke....
Det her er nesten som å lese en beskrivelse av mitt forhold til min første og eneste store kjærlighet.
Vi var sammen i totalt 4 år men med en pause på ca 6 mnd midt i.
Vi hadde samme problemet med at han var sjalu når jeg var ute med andre, og problemet ble kanskje enda større siden jeg stort sett har kompiser, og er mye sammen med de. Etter mye frem og tilbake endte forholdet etter mye usikkerhet, sjalusi, teite episoder, fyllevas osv etter nesten to år.
Etter 6 mnd fra hverandre var savnet utrolig stort og vi hadde en lang prat om hvor ting hadde feilet og ble enige om å skjerpe oss begge to i forhold til den andre. Vi ble sammen igjen og hadde aldri de problemene fra første gang.
Kommunikasjon er stikkordet i det her tilfellet. Ble mye flinkere til å ikke henge seg opp i bagateller og å prate om ting med en gang uten å krangle istedetfor å samle opp alle småting til en stor utblåsning.
Vi er ikke sammen lenger i dag, men vi er fortsatt verdens beste venner og han er den personen jeg føler jeg kan dele alt med uansett om det skulle være andre gutter, forelskelse, sex, jobb, familien eller andre venner.

#89301  av Neemi

GT_rider skrev:Skal ikke uttale meg om x-en???? din er søt eller ikke :roll: Det får du ta opp med den kvinnelige medlemsmassen her inne.

Hva er det med gutter og ikke å tørre å uttale seg om andre gutters utseende??
Sjelden dere hører jenter nekte å uttale seg om andre jenters utseende.
Er ikke som om om man er homo/lesbisk fordet om man synes andre ser bra ut.

Lady_in_MR2: Han var kjempesøt :)

#89303  av Ã¸xseth

det er bra at dere fremdeles har kontakten, det er ikke mangen som holder kontakten etter det er blitt slutt mellom hverandre.

#89326  av Lady_in_MR2

Neemi: Takk! :D Vi jenter har vel mer en tendens til å kommentere andre jenters utseende litt for mye kanskje..hehe..

#89327  av Neemi

Lady_in_MR2 skrev:Neemi: Takk! :D Vi jenter har vel mer en tendens til å kommentere andre jenters utseende litt for mye kanskje..hehe..
Hehe....det har vel hendt. Prøver å være litt konstruktiv i kritikken, men hender vel noe kommer greit direkte ut ;)
Har ei venninne som er helt uutholdelig håpløs når det gjelder sånt, men tror det mere grunner i misunnelse på andre og usikkerhet på seg selv.

#89359  av GT4 CS

Han var iallefall godt trent Lady_in_MR2 :wink: Og nei jeg er ikke homo av den grunn, er jo også gutter som ser bra ut. Må innrømme det, men får ikke dirty tanker i hodet mitt av den grunn :)
Og om han virkelig fortjener og få deg tilbake må du få han til og forstå at han ikke må drikke seg full og at han kan stole på deg. Klarer han og bevise dette er det jo aldri noen feil og prøve på nytt. Selv om jeg personlig mener at og slå dama er TABU. Men alle kan gjøre feil og det er lov og tilgi :)

#89376  av GT_rider

Neemi skrev:
GT_rider skrev:Skal ikke uttale meg om x-en???? din er søt eller ikke :roll: Det får du ta opp med den kvinnelige medlemsmassen her inne.

Har ikke noe med å ikke tørre å uttale seg. Har bare ikke den egenskapen. Sorry!! :?

#89386  av cameleon

Neemi skrev:

Ã… mai gaaad. Han var jo bare lekker'a :mrgreen:
*tafse* *tafse*

#89429  av Gjertsen

Remi skrev:Bryte opp :D

Nice eller hur ?
Likte ditt bilde jeg Remi :D

#89466  av celicat23

Vi gidder ikke uttale oss om hvordan vi syns andre gutter ser ut, for i motsettning til jenter har vi ikke ett behov for å finne alt mulig rart vi kan baksnakke folk om.

Det er ett kjent fenomen at du aldrig kan ha mer enn 2 jenter på samme arbeidsplass. Så fort du får 3, vil 2 gå sammen og baksnakke den 3.

Det er ikke logikk som styrer jenter, men heller instinkt - som med dyrene. Derfor går det ikke å bli kloke på de.

#89470  av 2r-e-rik

får å si det sånn... vis en gutt syntes jeg er stygg så tar jeg det som et komplemang...
jenter har ett helt annet forhold til kropp å utseende enn hva gutter har... jenter ser mer på andre jenter for å sammenligne med seg selv...
det tviler jeg at det er så mange gutter som gjør...

#89497  av GT_rider

2r-e-rik skrev:får å si det sånn... vis en gutt syntes jeg er stygg så tar jeg det som et komplemang...
jenter har ett helt annet forhold til kropp å utseende enn hva gutter har... jenter ser mer på andre jenter for å sammenligne med seg selv...
det tviler jeg at det er så mange gutter som gjør...
Mange gutter som er minst like opptatt som jenter om hvordan de ser ut. De bruker like mye om ikke mer penger på klær og utseende som mange jenter gjør.

Celicat23: enig. Og sant..i mange tilfeller..

#89553  av sw20

Lady_in_MR2 skrev:Han er helt enig med det med slåinga da selfølgelig. Han hater seg selv for å ha gjort det mot meg. han synest selv at det er helt uakseptabelt.
jeg vet at han har veldig sterke følelser for meg og at det er derfor han kan oppføre seg som en idiot. Det er ikke alltid at han greier å styre følelsene sine. Og det er vel bedre det enn med en kar som ikke bryr seg med meg i det hele tatt ja...
Han er villig til å satse alt på meg og er helt oppslukt av meg. Han bryr seg ikke med andre damer i det hele tatt. Selv om det er fullt som skal prøve å sjekke han opp hele tiden :wink:

Forhold er uansett ikke enkelt!Jeg fikk klager på at jeg var for LITE romantisk..hehe :D (hva tror han da når han finner seg ei råneberte i svart MR2??)

Her er et bilde av han da,søt ikke sant?? :roll:
sikkert en bra biff han der.... :wink:
cameleon skrev:Ã… mai gaaad. Han var jo bare lekker'a :mrgreen:
*tafse* *tafse*
:lol: :lol: :lol:

#89554  av Lady_in_MR2

Ã… mai gaaad. Han var jo bare lekker'a
*tafse* *tafse*
hehehe :lol: :lol: :lol:
Jævlig arti!!

Takker for alle komplimanger på hans vegne, han blir nok dritflau visst han visste at det var sååå mange karer som sikla på han,hehe :wink:

Vi hadde faktisk en liten reunion ikveld :) I helga blir det null drikking, da skal vi på kino for engangs skyld...Han sa han heller ville ha meg en all drikkinga....Takk for gode råd fra dere! :D
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 1165