TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89558  av sindrejl

skjønner ikke problemet med å kommentere andre gutter? Syntes han var dritsexy.. høhø.. nei seriøst lekreste gutten jeg vet om er Cameleon *kosepå*

#89561  av cameleon

sindrejl skrev:skjønner ikke problemet med å kommentere andre gutter? Syntes han var dritsexy.. høhø.. nei seriøst lekreste gutten jeg vet om er Cameleon *kosepå*
*knurr* *knurr* :lol:

#89564  av GT4 CS

Lady_in_MR2 skrev:
Takker for alle komplimanger på hans vegne, han blir nok dritflau visst han visste at det var sååå mange karer som sikla på han,hehe :wink:
Må du være kjapp, er mange av oss her inne som kunne tenkt seg en bit av han :wink:
*vrinske vrinske*

#89569  av Ã¸xseth

kåte han katter hele gjengen.

lady_in_mr2 håper at alt ordner seg for deg.

#89584  av Neemi

celicat23 skrev:Vi gidder ikke uttale oss om hvordan vi syns andre gutter ser ut, for i motsettning til jenter har vi ikke ett behov for å finne alt mulig rart vi kan baksnakke folk om.

Det er ett kjent fenomen at du aldrig kan ha mer enn 2 jenter på samme arbeidsplass. Så fort du får 3, vil 2 gå sammen og baksnakke den 3.

Det er ikke logikk som styrer jenter, men heller instinkt - som med dyrene. Derfor går det ikke å bli kloke på de.
Nå var det jo snakk om å gi komplimenter da....ikke å lete etter noe å slenge dritt om. :roll:
Om man ikke kan si noe pent om noens utseende kan man like gjerne holde kjeft! :x

#89585  av Ã¸xseth

men det er jo de som ikke klarer og holde kjeft

#89589  av Neemi

øxseth skrev:men det er jo de som ikke klarer og holde kjeft
Selvfølgelig, men det gjelder både gutter og jenter.
Selv om jenter oftest er verst.

Heldigvis finnes det unntak som ikke oppfører seg på den måten.
For min egen del skjønner jeg ikke poenget med å si sånn når det eneste man oppnår er å såre andre mennesker.
Stor forskjell på seriøs ærlighet og direkte ondskap og ubetenksomhet.

#89595  av Ã¸xseth

er enig med deg der, det fører ikke noe til noe bra når folk gjør sånt vertfall ikke for de som blir utsatt for dette. det er heller ikke like kjekt for de andre som står rundt og hører på dette hele tiden. bare se på hvordan det er på skolene, spessielt på ungdoms skolene ruldt i landet. det er et stort problem.

#89640  av GT4 CS

Mobbing er mindre kult, folk som ble mobbet på barneskolen sliter ofte med det resten av livet. Men slik tenkte man ikke som ung.
Mobbing utgår. Jeg ble forsøkt mobbet på barneskolen, funket dårlig da jeg hadde den egenskapen at jeg banket gørra ut av de som prøvde seg :twisted:

#89642  av Neemi

GT4 CS skrev:Mobbing er mindre kult, folk som ble mobbet på barneskolen sliter ofte med det resten av livet. Men slik tenkte man ikke som ung.
Mobbing utgår. Jeg ble forsøkt mobbet på barneskolen, funket dårlig da jeg hadde den egenskapen at jeg banket gørra ut av de som prøvde seg :twisted:

Hehe....heldigvis kommer du ikke langt med den lenger :P
*erte*

#89648  av angrykid

Hehe.. Ble mobbet i hele ungdomsskolen jeg, var seriøst ett helvette.. Nå ser jeg hvorda de har utviklet seg, og jeg koser meg med høyere lønn, bedre venner, ikke rusavhengig eller alkoholiker, og generelt ett mer balansert liv..

What doesn't kill you, only makes you stronger. :)

#89652  av GT_rider

Blei en periode mobba på barneskolen.. Gikk noen år uten kontakt, men er faktisk ganske så gode venner i dag.
Går ann å tilgi :) Heldigvis..

#89686  av FireWalk

Kan vi ikke begynne å legge ut bilde a X-damer istedet da? :wink: :wink: :wink:

#89687  av FireWalk

SW20: vi må ta å se en ny grøsser igjen snart... Fikk jo kremt vannet ut av meg jeg i går!!! hehe..

#89732  av sw20

FireWalk skrev:SW20: vi må ta å se en ny grøsser igjen snart... Fikk jo kremt vannet ut av meg jeg i går!!! hehe..

eee rrrrrr eeeer rrrrreeeerr rrreererer :mrgreen:

fant en rå link,,, va nesten litt skummel den og..... rrrraaarp

http://www.sonypictures.com/homevideo/t ... ion-2.html

trykk på enter site...
Vedlegg
grudge.jpg
grudge.jpg (3.22 kiB) Vist 2279 ganger
Sist redigert av sw20 den 18 feb 2005 20:45, redigert 2 ganger totalt.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 1165