TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bil stereo guide

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#89601  av sindrejl

stemmer, har en rimelig fet 4-kanalers pioneer forsterker til salgs, veil.pris er 3500,- men selger den såklart billigere.. har du bruk forn? :)

#89602  av sindrejl

Remi skrev:Kan noen forklare meg hvorfor den orginale forsterkeren kun kan brukes sammen med den orginale spilleren ? ser ikke noen grund til dette.. så plz forklar mæ :?:
fordi "original" forsterker som oftest har koplinger som enten er for gamle eller spesial laget for org. spiller, var slik på mr2'en min f.eks.

#90252  av Remi

må finnes en måte og lure den jæveln på :D høres ut som en utfordring det her.. tor skal vi prøve ? :P

#90429  av @lpher

Remi skrev:må finnes en måte og lure den jæveln på :D høres ut som en utfordring det her.. tor skal vi prøve ? :P
"Alt" lar seg gjøre...MEN...jeg har liten tro på at du får det til uten støy...dessverre :)

En helt annen ting er....hvorfor skal du bruke den originale forsterkeren? Denne er totalt underlegen de fleste innebygde (i spiller) forsterkere i dag :)

@lpher

#90440  av spkstrp

sindrejl skrev:
Remi skrev:Kan noen forklare meg hvorfor den orginale forsterkeren kun kan brukes sammen med den orginale spilleren ? ser ikke noen grund til dette.. så plz forklar mæ :?:
fordi "original" forsterker som oftest har koplinger som enten er for gamle eller spesial laget for org. spiller, var slik på mr2'en min f.eks.
Hm, ikke vanlig med ekstern forsterker i mk1 eller?

#90488  av Remi

hm.. ka den forsterkern e på da? specs`?