TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er bilen hentet, flere bilder lenger ned

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #89676  av urq26

Skal komme flere bilder og mere info etter hvert, men nå må jeg sove litt.
Vedlegg
Morten 007.jpg
Morten 007.jpg (118.46 kiB) Vist 1226 ganger

#89677  av GT_rider

NICE!! :D :D

#89679  av GT4 CS

Du har ikke lyst på skinnseter forran og bak da? Med dør trekk og greier, alt meget pent. Bytte :)

#89682  av Erlend

Utrolig strøken bil du har fått deg, urq26 :) Så fabrikkny ut!
Hadde jeg hatt den der hadde jeg jammen meg prøvd å holde den sånn (original), bare satt på noen andre felger tror jeg :wink:

#89701  av lexusmann

Jepp, med noen nye felger hadde den - hvis mulig - sett enda bedre ut....må være den mest strøkne cs jeg har sett!!! Ikke mange slike som ser ut som de er nye...Grattis!! :D

Hvordan er det å få tak i slike? Er de vonde på pris? Du urq26, trenger ikke å svare hvis du ikke vil....

#89768  av Tor

GT4 CS skrev:Du har ikke lyst på skinnseter forran og bak da? Med dør trekk og greier, alt meget pent. Bytte :)
Skal du ike ha skinn lengere GT4 CS?

#89770  av GT4 CS

Ikke noe galt med skinn, men har alltid likt stoff seter bedere av en eller annen rar grunn. Men liker jo skinnstola i GT4 da, knall bra stoler som gjør jobben på langturer og i kjappe svinger. Faktisk den første bilen jeg kan kjøre over 50mil nonstop uten og bli støl i :D
 #89790  av urq26

Jeg hadde ikke lyst på skinn, så jeg vil har De stoffsetene. De er jo heller ikke slitte en gang. Ser ut som De nye.

Skal bynne og gå over bile i morra, må vel skifte noe foringer og sånt, for å få den slik som jeg vil ha den. Men mye jobb er det ikke.

Når det gjelder hvor mye jeg ga for den, ønsker jeg ikke å svare. Men det blir vel dyrt nok når jeg er ferdig. Men bilen skal holdes helt "orginal". Monterer kun Turbo XS boost controller og Greddy dump.

Burde jeg også montore Fuel defencer? skal ikke lade mer enn 1.0.
Evt. noen som har dette liggende? Pris? til riktig pris/solgt, hvis jeg trenger det da?
Vedlegg
Morten 010.jpg
Morten 010.jpg (88.49 kiB) Vist 1218 ganger

#89817  av GT4 CS

Hehe, så riktig pene ut de setene der :) Du trenger ikke fuelcut defencer på din bil , inntreffer ikke før ved 1,17bar. Så det er bare og skru opp ladetrykket ditt, men ville innvestert i en grad kaldere plugger får og være på den sikkre siden, og med katalysatoren din i kan det bli lovlig varmt under panseret med VELDIG hardkjør og 1bars trykk.

#89850  av espenk

Grattis med en peeeen bil ;)

#129205  av TheStig

hvordan går det her ?

#129740  av Elzin

eneste jeg kan komme på måtte vært å bytte ut eksos, slik at du får uttelling over 5500 rpm. :) ellers en nyydelig bil :) fineste på veien :D

#129803  av urq26

Eksos er da byttet og cat. er fjernet, ikke noe problem. Kjører med 4,5" vibrant eksos bak. merket stor forskjell
Vedlegg
side-m-potte.gif
side-m-potte.gif (87.91 kiB) Vist 1215 ganger

#129804  av urq26

slenger med ett bilde fra jeg var på siste Bilmekanikern.no kjørte faktisk 1.12 runder på Rudskogen, ikke så galt?
Vedlegg
web-rudskogen.gif
web-rudskogen.gif (235.73 kiB) Vist 1215 ganger

#129812  av sindrejl

veldig pen bil dette! :)