TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pioneer DEH-9600MP

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#89723  av @lpher

Dalan skrev: Skyt meg om jeg tar feil, vakler litt på tynn grunn her nå..
Men en vesentlig forskjell var at 8600 har en driver for hver utgang, mens 9600 har en driver for alle utgangene..? :?
Tror ikke vi trenger å skyte deg jeg gitt :D

@lpher

#89751  av Dalan

@lpher skrev:
Dalan skrev: Skyt meg om jeg tar feil, vakler litt på tynn grunn her nå..
Men en vesentlig forskjell var at 8600 har en driver for hver utgang, mens 9600 har en driver for alle utgangene..? :?
Tror ikke vi trenger å skyte deg jeg gitt :D

@lpher
Flotte greier, nå er jeg kommet såpass i stereo-byggingen at det ville vært fælt å bli skutt nå! :P

#89755  av @lpher

Dalan skrev: Flotte greier, nå er jeg kommet såpass i stereo-byggingen at det ville vært fælt å bli skutt nå! :P
My thoughts exactly! :D

@lpher

#90008  av Shyggen

Jaja, da prøver jeg 9600 først, om jeg er misfornøyd kan jeg jo bare selge harvet :) for den prisen tror jeg ikke jeg kommer til å tape penger på den.. :) vet ikke, hva er ts-ogn pris på 9600 @lpher?

Mvh Ray

#90073  av @lpher

Shyggen skrev:Jaja, da prøver jeg 9600 først, om jeg er misfornøyd kan jeg jo bare selge harvet :) for den prisen tror jeg ikke jeg kommer til å tape penger på den.. :) vet ikke, hva er ts-ogn pris på 9600 @lpher?
"Såpass lav" at jeg ikke kan poste prisen her på forumet ihvertfall :D

@lpher

#92007  av Ace

celicat23 skrev:Hvis du skal bruke den mye sammen med mp3 cd'r, ville jeg valgt en annen spiller. Alt er brilliant på den, bortsett fra mp3 delen. Spiller av mp3'ene i virkelig rar rekkefølge, mange den ikke klarer spille av i det hele tatt, og det tar for lang tid fra du velger en mp3 fil til den faktisk begynner spille den.

Bryr du deg derimot ikke om mp3, så kjøp den. Digg spiller.

Hmm jeg har denne spillern og har ikke hatt noen slike problemer med den...

Valget stod mellom denne og 86 modellen ja , men fikk denne for en fin fin pris så klarte ikke si nei

Har funket utmerket så langt ...

#92967  av lexusmann

@lpher, kan du anbefale en/ noen bra spillere til en ikke altfor dyr penge? Har ikke så veldig mye peng å rutte med....maks 2 lapper...håper du kan trykke på rabattknappen... :wink: send priser på pm hvis det er hemmelig. :)

#93010  av @lpher

lexusmann skrev:@lpher, kan du anbefale en/ noen bra spillere til en ikke altfor dyr penge? Har ikke så veldig mye peng å rutte med....maks 2 lapper...håper du kan trykke på rabattknappen... :wink: send priser på pm hvis det er hemmelig. :)
Hihi..skal se hva jeg finner på jobb i morra...sender deg PM :D