TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Koblingsskjema Grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#89876  av GT4 CS

Hehe, kommer til og bli koselig med litt kobbling :wink:
Bra du er med Tor, skal sette deg nærmere inn i planen senere. Kommer til og bli SÅ bra :D Får du tatt bilde av grøftelysa dine eller? Er jo spent på og se hvordan du gjorde det :)

#89952  av Tor

Bilder kommer når jeg får kobla opp lysa og sikkerlig fyr på bilen :) Remi, jeg jobber i morgen, men er hjemme igjen når du er klar til og date meg. 97718707 er mitt nr om du ikke har det :)

Just let me know :)

#89976  av Remi

ehehe ta me fotoapparate tor så fikse vi det der me foto. kjærringa drar no straks så da e æ fri man i et par uker 8)

#90048  av Remi

Tor ta og send mæ ei melding nor du e klar. 47415218 så joine æ msn

#90094  av Tor

Da har Remi vært på date med meg :) Etter mye om og men ble det et kjempe resultat. Ble endel kjøring etter litt reserve deler ettersom Remi ikke tenker over ting før han klipper sammen :)

Bilder kommer når pluggledningen er byttaog bilen er kjørbar ut av garagen.

Remi bonus kommer sammen med stereo kjøp :)

#90100  av Remi

Tor skrev:Da har Remi vært på date med meg :)
Nice håpe på en til :mrgreen:
Tor skrev: Etter mye om og men ble det et kjempe resultat. Ble endel kjøring etter litt reserve deler ettersom Remi ikke tenker over ting før han klipper sammen :)
Sån går det av og til alt sitter ikke me en gang. men vi slapp unna kortslutninger da :mrgreen:

Tor skrev:Remi bonus kommer sammen med stereo kjøp :)
HÃ¥per den blir feit as for den kulda der va uutholdelig :mrgreen:

Men bra det funka til slutt da :D

#90109  av Remi

vis æ ikke huske feil eller har glemt noe så va det vell sån her vi kobla det. har fått noen pmer om dem kunne få skjema. så legger det ut her
Vedlegg
tåkelys.JPG
tåkelys.JPG (25.95 kiB) Vist 1509 ganger

#90113  av Tor

Ser ut som det er ganske likt ja :)

Remi er et geni :9