TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ELECTRIC TURBO KIT

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#90200  av celicat23

Hahaha. Ei vifte som blåser luft. Det er alt det er. For noe tull.

#90209  av sw20

var vel ikkje heilt det samme dette da men... skal vere sakt at da vi bestilte fikk vi ikkje rett ting en gang....

:oops:

#90216  av GT4 CS

sw20 skrev:var vel ikkje heilt det samme dette da men... skal vere sakt at da vi bestilte fikk vi ikkje rett ting en gang....

Man lærer så lenge man lever :D

#90224  av Tor

Jeg har faktisk troa på den dingsen der, om den klarer og levere KALD luft hjelper det iallefall litt (neppe merkbart da).

Det hjelper sikkert litt på forbrenninga og få lufta trykt inn i motoren, eller det gjør jo turboen da :) :roll:

Kan ikke noen bestille og teste :)

#90341  av celicagutten

Då æ det vel bære at æg satse på 7m-gte med tiå..?
Fins det større og bære bremser til celica supra 1984

#90345  av Master

Tor skrev:Jeg har faktisk troa på den dingsen der, om den klarer og levere KALD luft hjelper det iallefall litt (neppe merkbart da).

Det hjelper sikkert litt på forbrenninga og få lufta trykt inn i motoren, eller det gjør jo turboen da :) :roll:

sier han som har ordentlig blåser :lol: :evil:

#90388  av Tor

Master skrev:
Tor skrev:Jeg har faktisk troa på den dingsen der, om den klarer og levere KALD luft hjelper det iallefall litt (neppe merkbart da).

sier han som har ordentlig blåser :lol: :evil:
ordentelig og ordentelig fru blom :roll: Den duger iallefall til mitt bruk og mere enn det. :lol: