TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91075  av Neemi

Hadde pannekaker i går jeg. Har ikke spist det på et halvt år og tror jammen det er første gangen jeg har spist det hjemme siden jeg flyttet ut fra mor og far for 4,5 år siden.

Skal sies at det ikke var jeg som lagde pannekakene (hva har man ikke gode venner for, hihi), men gode var de.
Hva skal man så ha til middag idag? (hvor lite har jeg egentlig å gjøre på jobb når det er det som bekymrer meg?)

#91077  av Azrael

I kveld blir det pasta carbonara med bacon, fersk hjemmelaget pasta, parmesan og godt drikke :)

#91080  av Neemi

Hørtes egentlig helt greit ut :)

Dagen blir så stress, for jeg skal jobbe til sju og så på trening åtte, så trenger noe lettvint imellom der, eventuelt noe på jobb.

Men imorgen....da.....hehe.
Indrefileten ligger i fryseren og venter på at jeg skal ta den opp.
Min tur til å være flink på kjøkkenet og imponere :)

#91085  av kennethx

Neemi skrev:Hadde pannekaker i går jeg. Har ikke spist det på et halvt år og tror jammen det er første gangen jeg har spist det hjemme siden jeg flyttet ut fra mor og far for 4,5 år siden.

Skal sies at det ikke var jeg som lagde pannekakene (hva har man ikke gode venner for, hihi), men gode var de.
Hva skal man så ha til middag idag? (hvor lite har jeg egentlig å gjøre på jobb når det er det som bekymrer meg?)
Pannekaker er godt, men en pannekake middag for meg blir ikke komplett før jeg har blåbærsyltetøy og ertersuppe til! DET er godt det....mmmmmmmmmm

#91092  av Maverick

Fy faen, denne posten lever enda! Fantastisk! Selv hadde jeg taco, men nå er det tidlig på morgenen så det er brødskiv med nugatti og melk .. Tror faktisk jeg har spist dette til frokost hele livet, uten unntak .. Skjønner ikke hva det er med meg.. :lol:

#91097  av Azrael

Brødskive med nugatti og melk er godt det, spes om morgenen :)

#91108  av Goose

har nystekte baguetter med ost og skinke so jeg lagde meg til jobben:)

til middag skal det bli snitzel (laget av kjøttdeig, løk, egg og brø) alt sammen blandes sammen og formes i en kake strykke som deretter stekes på lav middels lav varme
til dette blirdet popeter og salat (blandet issalat, mais og løk)
drikke: solebær saft

#91116  av Neemi

Goose skrev:har nystekte baguetter med ost og skinke so jeg lagde meg til jobben:)

til middag skal det bli snitzel (laget av kjøttdeig, løk, egg og brø) alt sammen blandes sammen og formes i en kake strykke som deretter stekes på lav middels lav varme
til dette blirdet popeter og salat (blandet issalat, mais og løk)
drikke: solebær saft
Gjør du faktisk alt dette selv, eller sitter det et hunkjønn bak som skjemmer deg bort?

#91120  av kaimagne

Så så, slapp av litt nå Neemi, det finnes faktisk mannfolk som kan lage mat. Alle de store kokkene i verden er jo mannfolk. Bortsett fra Ingrid Espelid da.

Jeg og dama har ettårsjubileum i helga, og da blir det servert indrefilet av elg med skysaus, soppsaus, mandelpoteter og tyttebær. Mekker alt sjøl, fra å hente elgen i skogen, flå den, partere den, rengjøre, pakke, lagre den (allerede gjort) og best av alt - spise den.

Får mye skryt for det jeg gjør på kjøkkenet! ;)

#91121  av Goose

Gjør jeg alt dette selv...
Faktisk tro det eller ikke så liker jeg å stå i kjøkkenet.

Har bodd alene utenfor hjemmet i 6 år nå og har lært og driver fremdeles å lære å lage god mat.
Liker å eksperimentere prøve meg fram også plus at jeg har min mor og søster og mannen hennes 3 gode lærere...

Mener det er viktig å kunne lage mat. Man kan ikke la damene gjøre det. Må jo avlaste dem på kjøkken av og til også.

Så lage middag til ei jente på en kveld jeg har bedt henne hjem er ikke noe pizza som blir servert kan du si..
Da er det flere timer i kjøkken for å få til noe fancy.

#91122  av Goose

kaimagne skrev:Så så, slapp av litt nå Neemi, det finnes faktisk mannfolk som kan lage mat. Alle de store kokkene i verden er jo mannfolk. Bortsett fra Ingrid Espelid da.

Jeg og dama har ettårsjubileum i helga, og da blir det servert indrefilet av elg med skysaus, soppsaus, mandelpoteter og tyttebær. Mekker alt sjøl, fra å hente elgen i skogen, flå den, partere den, rengjøre, pakke, lagre den (allerede gjort) og best av alt - spise den.

Får mye skryt for det jeg gjør på kjøkkenet! ;)
Fint å høre at det er noen andre gutter som liker å stå i kjøkkenet for å gjøre seg selv og ikke minst damene glade:) 8)

#91123  av kaimagne

Bra sjekketriks det, som du tydeligvis har skjønt!! ;)

#91124  av Goose

kaimagne skrev:Bra sjekketriks det, som du tydeligvis har skjønt!! ;)
Seff:) Dama liker når jeg lager mat... :)

#91134  av erling

sw20 skrev: gleda meg til å få på go felgane eg og....
Plutselig satte jeg på 17tommerne igår. Nam-nam! :o

#91149  av Dalan

erling skrev:
sw20 skrev: gleda meg til å få på go felgane eg og....
Plutselig satte jeg på 17tommerne igår. Nam-nam! :o
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Her er det vel bare 3 måneder igjen til man kan gjøre noe sånt... :x
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 1165